paznokcie akrylowe/zelowe

1. Data: 2007-10-16 16:00:57

Temat: paznokcie akrylowe/zelowe
Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do "specjalistow" w temacie sztucznych paznokci. Moja corka (lat
17) chce sobie zrobic akrylowe paznokcie, mi z kolei znajoma poleca jakies
zelowe. Czy ktoras z Was miala doswiadczenia w tym temacie? czym sie one
roznia, i czy ktores z nich jest lepsze od drugiego, i czy w ogole pomysl
naklejania czegos na paznokiec jest dobrym pomyslem. ja jakos sie martwie co
bedzie sie dzialo pod tymi pieknymi sztucznymi plytkami...dzieki.

i.

2. Data: 2007-10-16 16:16:40

Temat: Re: paznokcie akrylowe/zelowe
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a pisze:

> [...]
> naklejania czegos na paznokiec jest dobrym pomyslem. ja jakos sie martwie co
> bedzie sie dzialo pod tymi pieknymi sztucznymi plytkami...dzieki.

Akrylowe, to przestarzała technologia i podobno szkodzą. Zdecydowanie
bardziej niszczą płytke paznokcia. Pomysł nie jest najlepszy, ostatnio
czytałam artykuł o tipsach i _ zawsze_ niszczą paznokcie. Pod płytka
powstaja idealne warunki do rozwoju grzyba i bakterii. Nieumiejetnie
zrobione mogą nieodwracalnie zniszczyc macierz. Moja babeczka od
paznkci, akrylowych juz w ogóle nie nakłada. Ja bym swojej 17 letniej
córce nie pozwoliła, ale to tak przy okazji;-) Przy okazji, oczywiscie
IMO noszenie tipsów jest lekko obciachowe

--

Gosia

3. Data: 2007-10-16 16:44:29

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a pisze:
> [...]
> naklejania czegos na paznokiec jest dobrym pomyslem. ja jakos sie martwie co
> bedzie sie dzialo pod tymi pieknymi sztucznymi plytkami...dzieki.

Jakby moja (prawie 18) sobie zażyczyła tipsy, to bym jej dała po d..., a
nie tipsy.
Zdąży sobie zniszczyć urodę na własny rachunek, jak kiedyś będzie bardzo
chciała.

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-16 17:29:36

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> [...]
> drugiego, i czy w ogole pomysl naklejania czegos na paznokiec jest
> dobrym pomyslem. ja jakos sie martwie co bedzie sie dzialo pod tymi

Ja noszę tipsy od 9 lat. Z przerwami - np. teraz nie mam dlatego uaktywniam
się newsowo :)
Robię przerwę raz na 4 miesiące mniej więcej. Płytka jest osłabiona, ale
dlatego, że do nałożenia żelu, czy tipsa zawsze jest piłowana. Odrasta
zupełnie normalna. Żelowe paznokcie zawierają jakiś kwas, który wnika w
paznokieć i rzeczywiście nienajlepiej się sprawdzają - miałam kilka razy,ale
wiele lat temu. Co do tipsów dla 17 latki to nie zgodziłabym się, ale nie ze
względu na zniszczone paznokcie, chyba, że obgryza, ma brzydkie i ma to być
"motywator" do odwyku. To wtedy tak, ale pozwoliłabym tylko na naturalnie
wyglądające i krótkie. Zresztą to jest niewygodne dla nastolatek, które
często korzystają z komputera.
Pozdrawiam
Teli.

5. Data: 2007-10-16 18:49:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:
> Zresztą to jest
> niewygodne dla nastolatek, które często korzystają z komputera.

...oraz non stop z komóry :-D
PS. Moja "mała" dziury w klawiszach wydrapała, choć tipsów nie ma...

--
XL wiosenna

6. Data: 2007-10-16 21:18:40

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...oraz non stop z komóry :-D
> PS. Moja "mała" dziury w klawiszach wydrapała, choć tipsów nie ma...

No to musi założyć, bo tipsy w przeciwieństwie do naturalnych paznokci nie
są takie ostre. I nie haczą rajstop :)
Pozdrawiam
Teli.

7. Data: 2007-10-16 21:37:21

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No to musi założyć, bo tipsy w przeciwieństwie do naturalnych paznokci
> nie są takie ostre. I nie haczą rajstop :)

Prędzej komórę skasuję :-)

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-10-17 02:20:59

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokieć i rzeczywiście nienajlepiej się sprawdzają - miałam kilka razy,ale

to jestem w kropce, bo Gosia pisze, ze akrylowe to juz przezytek, a Ty ze te
zelowe nienajlepsze...to co teraz?

i.

9. Data: 2007-10-17 08:41:48

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> to jestem w kropce, bo Gosia pisze, ze akrylowe to juz przezytek, a Ty ze te
> zelowe nienajlepsze...to co teraz?

Chyba sie Teli pomyliło, bo właśnie przy akrylu jest uzywany jakis kwas,
którego opary sa szkodliwe nawet w trakcie zakładania. Zresztą, żel to
nowsza technologia po prostu, kiedyś żęlu nie nakładano. Ewentualnie
pomyśł o jedwabnych płatkach. Z tego co kojarzę są " najzdrowsze" ale
tez najmniej trwałe

--

Gosia

10. Data: 2007-10-17 10:52:59

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:

> to jestem w kropce, bo Gosia pisze, ze akrylowe to juz przezytek, a
> Ty ze te zelowe nienajlepsze...to co teraz?

Przepraszam, pomyliłam się. Akrylowe zawierają ten kwas. Żelowe są ok.
Pozdrawiam
Teli.
Zapraszam na moje aukcje:
0561