Re: paznokcie akrylowe/zelowe

From: Gosia Plitmik <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: paznokcie akrylowe/zelowe
Date: Tue, 16 Oct 2007 18:16:40 +0200

Iwon(k)a pisze:

> Mam pytanie do "specjalistow" w temacie sztucznych paznokci. Moja corka (lat
> 17) chce sobie zrobic akrylowe paznokcie, mi z kolei znajoma poleca jakies
> zelowe. Czy ktoras z Was miala doswiadczenia w tym temacie? czym sie one
> roznia, i czy ktores z nich jest lepsze od drugiego, i czy w ogole pomysl
> naklejania czegos na paznokiec jest dobrym pomyslem. ja jakos sie martwie co
> bedzie sie dzialo pod tymi pieknymi sztucznymi plytkami...dzieki.

Akrylowe, to przestarzała technologia i podobno szkodzą. Zdecydowanie
bardziej niszczą płytke paznokcia. Pomysł nie jest najlepszy, ostatnio
czytałam artykuł o tipsach i _ zawsze_ niszczą paznokcie. Pod płytka
powstaja idealne warunki do rozwoju grzyba i bakterii. Nieumiejetnie
zrobione mogą nieodwracalnie zniszczyc macierz. Moja babeczka od
paznkci, akrylowych juz w ogóle nie nakłada. Ja bym swojej 17 letniej
córce nie pozwoliła, ale to tak przy okazji;-) Przy okazji, oczywiscie
IMO noszenie tipsów jest lekko obciachowe

--

Gosia