paznokcie < co ty myslisz>...

1. Data: 2002-09-30 17:14:23

Temat: paznokcie < co ty myslisz>...
Od: "news.tpi.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym sie poradzic dziewczyn ktore maja do czynienia z manicuirem czy
wypada chlopakowi wybrac sie na taka przyjemnosc i czy jest dopuszczalne
aby paznokcie byly pilowane na prosto.pytam kobiet, bo do was przeciez
nalezy swiat kosmetyki .

1. Data: 2002-09-30 17:19:30

Temat: Re: paznokcie < co ty myslisz>...
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wypada chlopakowi wybrac sie na taka przyjemnosc i czy jest dopuszczalne
> aby paznokcie byly pilowane na prosto.pytam kobiet, bo do was przeciez

Oczywiście, że wypada...
IMHO mężczyzna lepiej wygląda gdy ma zadbane dłonie. Mój mężczyzna podkrada
mi czasem bezbarwny lakier do paznokci.

Pozdrawiam, Vicky S.

Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl
v...@w...pl
GG: 2066416
Good luck to cath me...

1. Data: 2002-09-30 17:50:48

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl wrote:

> chcialbym sie poradzic dziewczyn ktore maja do czynienia z manicuirem czy
> wypada chlopakowi wybrac sie na taka przyjemnosc i czy jest dopuszczalne
> aby paznokcie byly pilowane na prosto.

wypada. ksztalt zalezy od plytki - moj narzeczony z natury ma paznokcie
zakonczone prosto. jesli nie jestes pewien, jak bedzie lepiej,
manikiurzystka zrobi to za ciebie.

xx.

1. Data: 2002-09-30 17:58:31

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> IMHO mężczyzna lepiej wygląda gdy ma zadbane dłonie. Mój mężczyzna
> [...]

CO !!! To juz chyba lekka przesada. Zacznie od bezbarwnego a skończy na
czerwonym.!!!
yeene

1. Data: 2002-09-30 18:04:41

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeene" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> CO !!! To juz chyba lekka przesada. Zacznie od bezbarwnego a skończy na
> czerwonym.!!!

A dlaczego??? Lakier bezbarwny polecają manikiurzystki. Zwłaszcza jeśli
zawiera on substancje odżywiające płytkę paznokcia. Dlaczego kobiety mogąc
stosować tyle kolorów lakierów nie moga pozwolic na stosowanie mężczyźnie
bezbarwnego? Mowa jest o normalny mężczyźnie, który dba o swoje paznokcie.
Czy on nie ma prawa do odrobiny tego kobiecego luksusu?

--
Pozdrawiam, Vicky S.

Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl; v...@w...pl
GG: 2066416
Good luck to cath me...

http://www.krolikarnia.o.k.pl/gal_inne.html#Anchor-T
IN-45764

1. Data: 2002-09-30 18:24:15

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

yeene wrote:

> CO !!! To juz chyba lekka przesada. Zacznie od bezbarwnego a skończy na
> czerwonym.!!!

to moze tez lepiej, zeby kremu nie uzywal, bo potem zacznie sie malowac?

naprawde, nie wiem, co chcialas wyrazic. jesli to mial byc zart, to
srednio ci wyszedl.

xx.

1. Data: 2002-10-01 07:11:50

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci
> yeene wrote:
> to moze tez lepiej, zeby kremu nie uzywal, bo potem zacznie sie malowac?

Oczywiscie proponuje zeby "tylko delikatnie" potkreslil rzesy! A szminka
oczywiscie tylko bezbarwna! Lakier tez oczywiscie bezbarwny. Zapusci wlosy,
ogoli nogi no... a jak ogoli nogi to juz tylko szpilki. I tak kochane
powoli, powoli nastepuje "ewolucja?" faceta w co, no wlasnie w babke?

Niech sie facet picuje oczywiscie,dla babek - kapiel, kremy, pachnidla. Ale
niech MALOWANIE i TAPETOWANIE zostawi babkom. Bo dzis juz oprócz makijazu
niewiele nas kochane odróznia od FACETA.

Kochajaca FACETÓW normalnie.

yeene

1. Data: 2002-10-01 10:06:29

Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podkrada

> CO !!! To juz chyba lekka przesada. Zacznie od bezbarwnego a skończy na

Moze wacha??? :))))))

Thomas

1. Data: 2002-10-01 14:34:34

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl wrote:
> [...]
> dopuszczalne aby paznokcie byly pilowane na prosto.pytam kobiet, bo
> do was przeciez nalezy swiat kosmetyki .

Wypada, a nawet taki jest zabieg co jakiś czas potrzebny. Nie chodzi o malowanie
paznokci, ale o uregulowanie ich kształtu oraz zadbanie o skórki. Mężczyźni często
zupełnie ignorują dłonie sądząc, że "prawdziwy facet" nie musi się takimi głupotami
przejmować. I w efekcie wielu panów ma poobgryzane, połamane pazkoncie, a dookoła
zaczerwienione ślady po skórkach. Wygląda to po prostu brzydko. Mój chłopak co jakiś
czas chodzi razem ze mną do manikiurzystki. Manicure męski polega na obcięciu za
długich paznokci, opiłowaniu ich w celu nadania kształtu oraz wycięciu bądź
osunięciu skórek. Wiele salonów kosmetycznych ma w swojej ofercie "manicure męski",
dlatego nie jest to już coś dziwnego czy niespotykanego.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-02 20:00:38

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niech MALOWANIE i TAPETOWANIE zostawi babkom. Bo dzis juz oprócz makijazu
> niewiele nas kochane odróznia od FACETA.

Mow za siebie!:) Ja sie od mojego mezczyzny roznie znacznie, nawet jak nie
mam makijazu. Poczawszy od tego, ze ja mam biust a ona nie... Ja mam kobiecy
glos, a on meski. Ja sie poruszam duzo bardziej delikatnie niz on. Rysy
twarzy mam zdecydowanie kobiece i zaden facet nie umie tak kokieteryjnie
zatrzepotac rzesami jak ja...nawet jesli bylby w makijazu. NO! I nie mam
zarostu!!!!
Moznaby wyliczac i wyliczac...
Twoja wypowiedz zabrzmiala, jabys sie bala konkurencji ze strony facetow z
paznokciami pomalowanymi bezbarwnym lakierem . :))))

pozdr.
rozbawiona almadka

aerobik
Re: Yves Rocher- pytanie