pedofilia

1. Data: 2003-03-12 13:35:14

Temat: pedofilia
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów

Mam pewien problem. Nie jestem pewna czy
to właściwa grupa? Ale chyba tak.
Najwyżej mnie wyrzucicie.
Kilka dni temu rozmawiając ze swoją przyjaciółką,
dowiedziałam się, że będąc dzieckiem (9 letnim)
była molestowana seksualnie (czy też raczej: wykorzystywana)
przez dorosłego mężczyznę, który był Jej sąsiadem.
Mężczyzna ów przez kilka lat (zdaje się 4),
szantażował Ją zrobionymi zdjęciami i wykorzystywał.
Pomijam tutaj kwestię wpływu tego wydarzenia na Jej
psychikę i co za tym idzie życie.
Dowiedziałam się, że człowiek ten dalej
uprawiał (być może nadal to robi) swój proceder.
Znam nazwisko i miasto w którym mieszka.
No właśnie, i co z tego?
Próbowałam rozmawiać z Nią o tym,
że być może są kolejne osoby (DZIECI!!!)
którym należałoby pomóc ujawniając sprawę.
Nie naciskałam, dałam Jej do myślenia i mam nadzieję
na jakąś decyzję, ale...
Wiedza ta nie pozwala mi stać obok i tylko czekać,
ale co mogę zrobić?
Myślę o tym, że być może na moje dziecko czyha
gdzieś za ścianą takie niebezpieczeństwo,
a jakaś kobieta milczy, bo... boi się? nie chce do tego wracać...?

Może macie jakieś doświadczenia?
Przecież nie można o tym milczeć!
Proszę o radę.

Z pozdrowieniami
Mel.

1. Data: 2003-03-12 13:51:36

Temat: Re: pedofilia
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| Witam Szanownych Grupowiczów
|
| Mam pewien problem. Nie jestem pewna czy
| to właściwa grupa? Ale chyba tak.

Odsyłam Cię na Policję. Zwłaszcza, że wiesz o przestępstwie.
Masz obowiązek to zgłosić!
Tam przydzielą policyjnego psychologa, i będzie ok.
To standardowy przypadek i wiadomo jak się nim zająć.

A jaka jest rola rodziców, to chyba każdy rodzic wie.
A jeśli nie to niech spyta swoich rodziców.

Bardziej kłopotliwa jest pedofilia w rodzinie
i o tym możemy pogadać.

ett

1. Data: 2003-03-12 14:11:25

Od: "yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

melaine <m...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> gdzieś za ścianą takie niebezpieczeństwo,
> a jakaś kobieta milczy, bo... boi się? nie chce do tego wracać...?

czołem
a nie bierzesz pod uwage ze kolezanka klamie?Pedofilia - temat ostatnio niestety
medialny-od razu skazuje sie takich.....A w sumie czesto moga byc to rozgrywki
rozgoryczonej mlodziezy

1. Data: 2003-03-12 15:21:22

Temat: Odp: pedofilia
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yarpeen <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4nf6d$cnc$...@i...gazeta.pl...

> a nie bierzesz pod uwage ze kolezanka klamie?Pedofilia - temat
ostatnio niestety medialny-od razu skazuje sie takich.....A w sumie
czesto moga byc to rozgrywki rozgoryczonej mlodziezy

Koleżanka ma około 30 lat i Jej wierzę.
Żeby uciec od środowiska zmieniła kraj zamieszkania.
Zdarzenia, jak łatwo policzyć, miały miejsce
około 20 lat temu.

Mel.

1. Data: 2003-03-12 15:30:27

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zdarzenia, jak łatwo policzyć, miały miejsce
> około 20 lat temu.

Przez 20 lat to ten psychol mógł zrujnować psychikę całych tabunów dzieci.
Aż się we mnie zagotowało.
Biegusiem na policję, nie wiem dlaczego masz jeszcze jakiekolwiek
wątpliwości!!!!
Ja bym nie miała żadnej litości dla drania, wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Elle.

1. Data: 2003-03-12 15:36:56

Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

niestety medialny-od razu skazuje sie takich.....A w sumie czesto moga byc to
rozgrywki rozgoryczonej mlodziezy.

No właśnie. To samo miałam napisać, tylko mnie uprzedziłeś. Koleżanka Melanie
może sama, nawet po latach, wnieść do prokuratury sprawę o ściganie i ukaranie
tego mężczyzny. Ale z jakiej racji Melanie miałaby gnać na policję? Żeby się
ośmieszyć? A już zupełnie rozbroiło mnie naiwne stwierdzenie ett "Masz
obowiązek to zgłosić! Tam przydzielą policyjnego psychologa, i będzie ok.
To standardowy przypadek i wiadomo jak się nim zająć", bo po pierwsze: nie
wiemy czy doszło do popełnienia jakiegokolwiek przestępstwa, czy też koleżanka
Melanie zwyczajnie fantazjuje. Po drugie: Melanie nie jest ani świadkiem ani
stroną w sprawie, nic nie widziała, nic jej osobiście nie spotkało złego,
sprawę zna jedynie z opowiadania koleżanki. Jej doniesienie na policję miałoby
więc raczej charakter pomówienia tego mężczyzny zwłaszcza, że jak nam
napisała, koleżanka jedynie przypuszcza, że to samo facet robi innym dzieciom.
No chyba, że dysponuje dowodami. Po trzecie w końcu, policja nie jest
od "przydzielania psychologa" tylko ew. grzecznie psychologa prosi, żeby
uczestniczył w przesłuchaniu pokrzywdzonej /ego/ i stwierdził wiarygdność jej
zeznań w przypadku, gdy jest to nieletnia, chora psychicznie lub upośledzona
umysłowo.
pozdr.
Goldie

1. Data: 2003-03-12 16:16:33

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

"Masz
> obowiązek to zgłosić!

Ma, nie tylko moralny ale i prawny, przynajmniej z tego co mi wiadomo.

nie
> wiemy czy doszło do popełnienia jakiegokolwiek przestępstwa, czy też
koleżanka
> Melanie zwyczajnie fantazjuje.

Śmiem zauważyć że mowa jest o przyjaciółce a nie koleżance, przyjaciółce
raczej nie wciska się jakiegoś kitu.

Po drugie: Melanie nie jest ani świadkiem ani
> stroną w sprawie, nic nie widziała, nic jej osobiście nie spotkało złego,

Więc sugerujesz biernosć w tej sprawie?
Jak jesteśmy obojętni wobec zla, to nie dziwmy się potem że świat jest taki
jaki jest :-(

> koleżanka jedynie przypuszcza, że to samo facet robi innym dzieciom.

Jeśli gość dopuścił się pedofilii, to raczej na jednym razie nie poprzestał.
Z takich zaburzeń wcale nie jest łatwo się wyleczyć. Oglądałam kiedyś jakiś
program o pedofilach. Są wśród nich tacy, którzy wiedzą że to co robią jest
złe i mają ogromne wyrzuty sumienia. Jednak nie potrafią się powstrzymać, to
jest silniejsze od nich, jak jakieś uzależnienie. Więc jest prawie pewne, że
ten psychopata kontynuuje swoją działalność.
Pozdrówki, Elle.

1. Data: 2003-03-12 16:32:34

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <v...@p...fm>

> Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> "Masz
>
> Ma, nie tylko moralny ale i prawny, przynajmniej z tego co mi wiadomo.

<snip>

Nie dyskutuj z Dorrit - ona zawsze "wie lepiej", zwłaszcza jeśli trzeba
zakwestionować czystość motywacji i nawrzucać trochę błota. Korzystaj z
pożytecznych informacji, które podaje, ale nie przejmuj się przesadnie
szaro-burym sosem, jakim je oblewa.

BTW melaine pisze, że tamta kobieta wyjechała z kraju, żeby uciec z tego
środowiska, ale nie, nie z Dorrit takie numery!

1. Data: 2003-03-12 16:47:04

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b4nnmc$60k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie dyskutuj z Dorrit - ona zawsze "wie lepiej",

Aaaaaaaaaaaa, to Dorrit w nowej skórze, nie wiedziałam!
No chyba że tak, to w takim razie juz nic nie mówię :-)
Pozdrówki, Elle.

1. Data: 2003-03-12 16:53:59

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <v...@p...fm>

> [...]
>
> Aaaaaaaaaaaa, to Dorrit w nowej skórze, nie wiedziałam!
> No chyba że tak, to w takim razie juz nic nie mówię :-)

Głowy sobie za to uciąć nie dam , ale styl i treść identyczna, więc... :))

(Drugiej takiej samej na pewno nie ma. W to nie uwierzę :))

Jest tu gdzieś słynny pieniacz Drzewiecki Artur? Niech sprawę zbada.

P.

Ojczyzna Internetszczyzna
seksualna mowa ciala faceta
problem z atmosferą w pracy
EMIGRACYJNYM SZLAKIEM
tycztom na [forumadministratorow.pl ] ...