tycztom na [forumadministratorow.pl] ...

1. Data: 2003-03-12 07:38:12

Temat: tycztom na [forumadministratorow.pl] ...
Od: Zbyszek Rybarczyk <z...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

(desant z grup pl.comp.* się kłania)

Szanowny grupowisz o pseudonimie jak wyżej popełnił był na
http://forumadministratorow.pl trzy felietony które mogą (a pewnie nawet
powinny :) zainteresować Szanowne grona czytaczy i pisaczy
pl.sci.psychologia. Szczególnie ostatni Ojczyzna Internetszczyzna, jako
że zawiera (pewnikiem nieautoryzowane :) cytaty z grup !!!
Mimo ze serwis forumadministratorw traktuje raczej o zagadnieniach
związanych z sieciami komputerowymi, teksty Tomka wnoszą do niego nieco
humanistycznego oddechu.
Zapraszam do lektury ...

Zbyszek Rybarczyk
http://forumadministratorow.pl
p.s.
Tomek, nie mogłem sie powstrzymac coby Cię nie zareklamować.
p.s. II
Ewentualną krytyke bierz na siebie a splendorem podziel sie ze mną ;)

1. Data: 2003-03-12 11:55:25

Temat: Re: tycztom na [forumadministratorow.pl] ...
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Rybarczyk wrote:

[ciach]

Kochani,
Pisząc "Ojczyzna Internetszczyzna" sercem byłem bardziej po stronie
"pl.sci.psychologia" niż np. "pl.comp.os.*".
Od kilku dni mam przyjemność współpracować z Redaktorami
http://www.psphome.htc.net.pl nad tym, żeby tekst ukazał się również na tej
witrynie (na czym mi b. zależy).
Co do autoryzacji cytatów - nie podawałem 'nicków' poszczególnych osób, ale
wszystkie cytaty są wydzielone kursywą i jest wzmianka o tym skąd były
zaczerpnięte. Przyznaję się do tego, że jeden cytat nie jest uwypuklony,
tylko bezpośrednio wpleciony w wątek - ale Autorka tej wypowiedzi została o
tym poinformowana i się zgodziła (mowa o Patrysi, której serdecznie
dziękuję).

> p.s. II
> Ewentualną krytyke bierz na siebie a splendorem podziel sie ze mną ;)

"chwały starczy dla wszystkich", a krytykę biorę na swój zgarbiony już od
'życiowej krytyki' grzbiet

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

komórki a psyche
... May
Potęga psychologii
sci