... May

1. Data: 2003-03-12 05:35:01

Temat: ... May
Od: "Maćko" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję imienia pewnego (chyba) psychologa lub psychoanalityka - ........
May. Niestety w Internecie niewiele znalazłem, encyklopedie też nic. HELP.
Działał w podobnym okresie co Erich Fromm.
Dzięki...

1. Data: 2003-03-12 06:49:38

Temat: Re: ... May
Od: "AgnieszkaF" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten psycholog miał na imię Rollo - chociaż nie jestem pewna pisowni,
pozdrawiam
af

1. Data: 2003-03-12 10:19:38

Od: "Maćko" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgnieszkaF" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
HELP.

> Wielkie dzięki za informację Agnieszko...ale już wcześniej się
dowiedziałem z innego źródła :)
Mimo wszystko dzięki za fatygę...Pozdrawiam

Potęga psychologii
sci
YERBA MATE - ratunku!
Instytut Ericsonowski