Potęga psychologii

1. Data: 2003-03-11 22:04:33

Temat: Potęga psychologii
Od: "Cooler" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Psychologia posiada siłę, siłę o której TY nie wiesz . Wystarczy, że dotrę
do TWOJEGO mózgu, a ZROBISZ wszystko. Na pierwszy żut oka to ogłoszenie jest
bezsensu, ale wiele osób na nie odpowie - to jest właśnie psychologia

1. Data: 2003-03-11 22:14:09

Temat: Re: Potęga psychologii
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cooler wrote:
> [...]
> do TWOJEGO mózgu, a ZROBISZ wszystko. Na pierwszy żut oka to ogłoszenie
> jest bezsensu, ale wiele osób na nie odpowie - to jest właśnie

Ja odpowiem, bo mnie razi pisownia "żut" ;)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-11 22:19:21

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom <t...@N...waw.pl>

<snip>
> Ja odpowiem, bo mnie razi pisownia "żut" ;)

Che-zus, nawet tego nie zauważyłem :))
Zaiste, wielka jest potęga psychologii. :)

P.

1. Data: 2003-03-11 22:24:54

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:
> tycztom <t...@N...waw.pl>
>
> <snip>
>
> Che-zus, nawet tego nie zauważyłem :))
> Zaiste, wielka jest potęga psychologii. :)

Ja również byłbym bez szans, ale Yerba robi swoje :))
"wielka jest potęga Yerba" :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-11 22:34:07

Od: l...@w...pl (Agnieszka Izdebska) szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy, że dotrę
>
> Ja odpowiem, bo mnie razi pisownia "żut" ;)

I to tez jest psychologia;-)

dobrej nocy

g.

1. Data: 2003-03-11 22:37:36

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Izdebska wrote:

> I to tez jest psychologia;-)

No 'ta' - "psychologia żutu" ;))

Dobrej nocki :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-12 06:44:22

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cooler <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4lmfq$ivg$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> bezsensu, ale wiele osób na nie odpowie - to jest właśnie psychologia

Jak ja bym mógł dotrzeć do czyjegoś mózgu, to też bym mógł zmusić tego człowieka,
żeby wszystko zrobił.
I to bardzo prosto - wyjmę i wyrzucę jego mózg, podłączę mu jakieś elektrody i będzie
chodził jak w zegarku.
I nie potrzebuję do tego żadnej psychologii. Wystarczy łom. :)))

Tomasz Kwiecień
http://republika.pl/tkwiecie

1. Data: 2003-03-12 07:30:40

Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> bezsensu, ale wiele osób na nie odpowie - to jest właśnie psychologia
Pryszcze spać nie dają, co?

1. Data: 2003-03-12 17:06:20

Od: "Cooler" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pryszcze spać nie dają, co?
Za parę lat przekonasz się.

1. Data: 2003-03-12 17:23:51

Od: "psYchOl.pl" <wujek_osama@węgiel.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja odpowiem, bo mnie razi pisownia "żut" ;)

moze lepiej rzód
i to cie razi?

sci
YERBA MATE - ratunku!