sci

1. Data: 2003-03-11 20:31:39

Temat: sci
Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już pisałem napewno niie powinnno się mscić na dzieciach.Miałem starą
urazę do pewnego osobnika,on ma lekko podbite oczy ,ja lekko złamany nos,ale
wszystko dojdzie do normy.Co do osobników którzy mieli przyjemność być w
łonie mojej kobbiety powiem jedno.Odpowiednie plemniki mam ja i jezeli ktoś
zamierrza mieć dzieci powinien się zwrócić do mnie,chociaż dzieci będą
jego,ale rozumiecie o co chodzi.
Adam

1. Data: 2003-03-12 07:26:58

Temat: Re: sci
Od: "Szczesiu" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rozumiem, ale czy Ty rozumiesz?

1. Data: 2003-03-12 11:40:40

Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co, ktoś mnie niedawno poprosił o określenie swojej przynależności
religijnej(ciekawe ale 2 ostatnich proboszczów wmojej parafiji musiło
przejść z katolicyzmu na prawosławie aby się normalnie ożenić).Napewno nie
zamieżam nikogo nawracać na prawosławie gdyż cala różnorodność która
istnieje na świecie została już opłacona.Co do wojny amerykańsko-irackiej
uważam iż tak jak kiedyś to było tradycą w prawosławnej Rosji(maślennica)
prezydent Busch i prezydent Husajn powinni spotkać się gdzieś na neutralnym
terenie(najlepiej w Rosji lub Francji ),wybic sobie swoje grzechy i
przebaczyć zamiast w białych rękawiczkach wysyłać na śmierć swoje dzieci
Adam

1. Data: 2003-03-12 11:49:56

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam.n wrote:

> Napewno nie zamieżam...

Na pewno zamierzasz w najbliższym czasie zajrzeć do słownika
ortograficznego?

V-V

1. Data: 2003-03-12 12:15:25

Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

diabeł tktwi w szegółach.
Pozdrawiam.
Adam
Użytkownik "Veronika" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b4n71q$o2$1@news.polbox.pl...

> Na pewno zamierzasz w najbliższym czasie zajrzeć do słownika
> ortograficznego?
>
> V-V

YERBA MATE - ratunku!
Instytut Ericsonowski