Re: peeling z Avonu-dylemat

Data: 2004-04-25 07:45:54
Temat: Re: peeling z Avonu-dylemat
Od: "Sowa" <m...@b...pl>

Użytkownik "Justka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:4osk80ph204gv7q72mkmuer83kf9eku9uv@4ax.com...

> sorki nie jestem napastliwa tylko nie lubie jak ludzie definitywnie
> oceniaja cala firme po 1-2 rzeczach i wypowiadaja sie o wszystkim!

Nie genariluz, kupiłam z Avony sporo rzeczy i na większości się zawiodłam.
Ich kremy mnie uczulają najczęściej, kolorówka jest IMHO kiepskiej jakości,
sposób sprzedaży kompletnie dla mnie nie wygodny.
Dochodzi jeszcze kwestia ślicznego wyglądania na zdjęciu kosmetyków, które
po otrzymaniu okazują się kiepskiej jakości specyfikami w tandetnych
opakowaniach.
To jest moje zdanie oparte na moich doświadczeniach i mam prawo je
wygłaszać.

Nie
> mowie ze avon to same swiete cudowne rzeczy, ale maja wiele bardzo
> dobrych kosmetykow za przyzwoite ceny - wiesz jako studentka nie
> zawsze moge pozwolic sobie a Sephore!!!!

Może najpierw tam zajrzyj w ogóle - są kosmetyki w BARDZO dużej rozpiętości
cenowej.
Od całkiem tanich do takich, które wydają mi się absurdalne w swych cenach.

> Mowilam o zwyklych drogeriach gdzie nikt Ci nie otworzy kremy żebys
> chociaż powąchala!

A kto komu każe do takich wchodzić? Wolny wybór, jak z Avonem.

>Poza tym to własnie tam możesz popryskać
> sobie perfumami papierek!

Mogę, ale nigdy tego nie robię - mam zwyczaj spryskiwać sobie nadgarstki,
żeby sprawdzić po jakimś czasie jak perfumy reagują i jak pachną na mojej
skórze.

> Doradzam im czasem (bo chodze na szkolenia i duzo czytam)jakies
> kosmetyki do wlosow czy twarzy ale tez potrafie rozpoznac kiedy ich
> skora potrzebuje porady lekarza i napewno staram sie niczego nie
> wciskać!

To czemu próbujesz wciskać je mnie? Tym bardziej że kompletnie nie wierzę,
że ktoś może doradzić fachowo kosmetyk, rzuciwszy tylko okiem na czyjąś
skórę.

> Poza tym nie sa to jedyne kosmetyki jakich uzywalam i używam, wiec mam
> porownanie!

No właśnie, ja tez mam porównanie, i na tle innych kosmetyków, te wypadły
cieniutko.
Tak samo cieniutko wypada forma ich pseudosnobistycznej sprzedaży.

Sowa