peklowanie

51. Data: 2009-12-20 19:51:33

Temat: Re: peklowanie
Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież ty nigdy nie byłeś w wojsku, fajtłapo!!!
> :-)
> --
>
> Ikselka.

Skąd to wiesz markietanko?

52. Data: 2009-12-20 20:09:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]

Piejesz jak nierezerwista...

53. Data: 2009-12-20 20:19:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 21:09:58 +0100, Prawusek napisał(a):

> "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

> Piejesz jak nierezerwista...

:-)
--

Ikselka.

54. Data: 2009-12-20 20:47:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> innych rzeczy. Wyjeżdżamy razem na Mazury na ryby i na wczasy, bawimy się
> co tydzień w karnawale, jeździmy na rowerowe trasy, robimy ogniska i

Zaraz zaraz, ciekawe, czy to ci sami, co Ci brudzą pod płotem...

Ewa

55. Data: 2009-12-20 20:59:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 21:47:24 +0100, medea napisał(a):

> Zaraz zaraz, ciekawe, czy to ci sami, co Ci brudzą pod płotem...

Różnych mam sąsiadów. Ci, co brudzą, mieszkają po drugiej stronie drogi.
Prawie naprzeciwko. Czyli nie KOŁO mnie.
Z reguły na wsi ma się przynajmniej dwóch bezpośrednich sąsiadów z obu
stron (a nawet czasem 3-4 lub więcej, bo każda działka jest prostokątem i
granice niekoniecznie sa prostą kratownicą) i kilku dalszych. I nie ze
wszystkimi jest jednakowo - są ludzie i ludziska. Ci co brudzą, a raczej
ta, co brudzi, sjest wariatka i psiarą z tych nawiedzinych. Ludzie maja tu
psy i ona ciągle się kogoś czepia, jak opisywałam.
Są jeszcze jedni tego typu, ci, co palą śmieci. Dalsi, na szczęście, a i
wiatr rzadko wieje w nasza stronę od nich, bo drzewa podrosły, no i oni
mieszkają od zachodu.
Sprawdź wiatry w kieleckiem :->

Myslę, ze wszystko wyjasniłam. Przesłać wyrys działek? Skaner mam na
biurku, kwestia chwili.
Z czystej zazdrości i podejrzliwości, zamiast podejść pozytywnie, szukasz
dziury w całym. No cóż, nie znalazłaś, a potwierdziłas tylko po raz
kolejny, że miałam rację, nazywając Cię weszką.
--

Ikselka.

56. Data: 2009-12-20 21:07:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Zaraz zaraz, ciekawe, czy to ci sami, co Ci brudzą pod płotem...
>
> Ewa

Pax vobiscum!

57. Data: 2009-12-20 21:08:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> dziury w całym. No cóż, nie znalazłaś, a potwierdziłas tylko po raz
> kolejny, że miałam rację, nazywając Cię weszką.

Pax vobicum!

58. Data: 2009-12-20 22:41:37

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Różnych mam sąsiadów.
> Ikselka.

Jasne. Wśród nich same znane persony. Dwóch Adolfów, Napoleon, przybysz z
Andromedy, niewidzialny .... . Jak byliście na wycieczce na basenie to uczyli
was skakać na główkę z trampoliny. Byłaś oczywiście najlepsza. Szkoda tylko ze
wody nie było.

59. Data: 2009-12-20 22:42:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 22:08:08 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> setki
> się

> Pax vobicum!

Amen. Nie ma sensu przekonywac ślepego o kolorach.
--

Ikselka.

60. Data: 2009-12-22 09:50:45

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czy stosujesz tylko peklowanie mokre, czy mokre plus nastrzykowe? Ja to
> drugie, tzn. "mieszane", kolejny już raz.
Tylko mokre, po tygodniowym peklowaniu wszystko jest ok. Smaczne i soczyste
i nie widzę powodów dla których mam to jeszcze nastrzykiwać.

> Ja jednak odmierzam wagowo. Tez korzystam z przepisów na tej świetnej
> stronie.
Jakoś tak wyszło, że waga mi się uszkodziła a nowej nie było okazji kupić.

> 10 kg szynki, 3 schaby (to chyba ok. 8-9 kg), 14 kg kiełbasy. Baleronu nie
> zrobiłam, bo jakoś tak wyszło, że nie dostałam łądnego, ale zamiast niego
> jako tluściejszy dodatek oraz aby nie samą wędzonką święta stały, upiekę
> boczek aromatyczny. Ale robiłam na Wielkanoc to samo plus baleron.
> MŚK mówi, że mu się nie chcę wędzarki rozpalac na mniejszą ilość ;-)
> Poza tym - i tak połowę rozdam przecież sąsiadom i bliskim znajomym,
> którzy już czekają jak zawsze, a połowa zostanie dla naszej piątki, no i z
> tego po świętach dla trójki młodych orłów do zabrania ze sobą w świat
> [...]
Ja takie ilości to pewnie w przyszłym roku, bo na razie tylko w beczce a na
wiosnę planuje budowę wędzarni z prawdziwego zdażenia i zakup małej
zamrażarki do przechowywania wyrobów.

Tomasz

jaka patelnia?
nalewka z owocow suszonych
Nalewka na jarzębinie
wedzenie sera
Golonka- prosze o przepis bez uzycia piwa i warzyw :-)