perfekcjonizm

41. Data: 2006-07-23 11:24:56

Temat: Re: perfekcjonizm
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A się tak nie pocieszaj :o) To prawda, że kobiety i tak - ze względu na
> estrogeny - mają lepiej i zawał czeka je później, ale... dane od
> stycznia z mojej zaprzyjaźnionej kliniki kardiologii (styczeń 2006 - 9
> sztuk poniżej 25 roku życia, luty 2006 - 4 sztuki poniżej 25 roku życia,
> marzec 2006 - 12 sztuk poniżej 25 roku życia...  fakt, kobiety tutaj to
> rodzynki). Jeśli idzie o tradycyjne przyczyny zawałów to rzeczywiście po
> czterdziestce najczęściej ;o)

no zwłaszcza ,że z wymienionych czynników ryzyka dotyczy mnie 1 - no moze
dwa .Ale tak czy inaczej lepsza smierc taka niż trwajaca latami.Gorzej z tymi
co zostają.
pzdr.n

------
http://akcjaobywatelska.wordpress.com/

42. Data: 2006-07-23 13:33:37

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jul 2006 08:47:57 +0200, n...@o...pl napisał(a):

> Psycholog mogłby mi tylko pomoc w podjęciu decyzji i powiedzieć - niech Pani
> spróbuje- nawet hehe w ramach psychoterapii- tylko ,ze to ja będe za to płacic
> pozniej - nie psychoterapeuta.

Chcesz, żeby ktoś podjął decyzję za ciebie bo tak jest *łatwiej* i bez
poczucia *winy* w razie *porażki*.

Córka: "Mamo, a kiedy ja wyjdę za mąż?"
Matka: "Jak ukończysz studia córeczko"

Sądzisz, że powyższa rozmowa jest mało prawdopodobna?

--
Immon

43. Data: 2006-07-23 14:27:29

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jul 2006 09:03:29 +0200, n...@o...pl napisał(a):

> lepiej iść do sklepu gdzie są zawsze swieze owoce - bo są juz
> przebrane.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ekwiwokacja

Ja użyłem słowa przebrane w sensie *najgorsze, których nikt nie chciał*,
a ty w sensie *wyselekcjonowane najlepsze*.

Przypuszczam, że świadomie stosujesz tą grę słów jako żart.

> Odnosnie swiezych owoców to z moich prywatnych doswiadczen wynika ze
> zdarza się,ze moja one tylko soczysta i mocną skórkę za to im blizej środka tym
> słabiej- rozlatujące się , słabe niezdefiniowane wnętrze - na dodatek nie
> smaczne.

Nie rozmawiamy o *wyjątkach*, lecz *regułach*.
Czy wobec tego warto kupować te ze spleśniała skórką? :)

> A ja lubię najbardziej ogryzki.Jak ogryzek jest mocny to czesto pomimo
> wieku cały owoc jest tez smaczny i co więcej - dobrze wygląda.

Poznajesz owoc po jego ogryzku? ;) Mógłbyś tę metodę zaprezentować w
sklepie?

> nie, nie odgrzewam- to był zart na Twoje potrzeby- ja nie musze nic nikomu
> udowadniac - a najmniej rodzinie- to nie jest ich sprawa.

Musisz i cały czas to czynisz, tylko z asekuracją, w zakamuflowanej formie
np. poprzez *żart*.

> nie znam takich tudziez sa mi obce

Aż tak wielki stopień wyparcia potrzeby miłości i seksu? Nie wierzę. Raczej
dbasz o autoprezentację i chcesz by postrzegana, jako ta, która nie ma
faceta *bo nie chce*, a mogłaby mieć na pęczki.

> tak - tych nazwanych przez prawo kościelne lub cywilne lub przez psychologię.
> Natomiast podmodeli jest duzo więcej.

Przeczytaj raz jeszcze: "Ludzi dużo, *podstawowych* modeli kilka.

> martwię się sobą i to ,ze to ja się z tym męczę a nie ktoś inny bo chciałabym
> się nauczyc wyrabiania w terminie - bo to się czesto przydaje

Nie wierzysz psychoterapeutom?

> ryzyko zawału to chyba sporo po trzydziestce sie zaczyna

Trzydziestkę osiągniesz szybciej niż ci się zdaje. Pięć lat w podstawówce
odczuwa się jako znacznie dłuższy okres niż pięć lat w pracy.

Pozdr.
--
Immon

44. Data: 2006-07-23 19:34:38

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Aż tak wielki stopień wyparcia potrzeby miłości i seksu? Nie wierzę. Raczej
> dbasz o autoprezentację i chcesz by postrzegana, jako ta, która nie ma
> faceta *bo nie chce*, a mogłaby mieć na pęczki.

a tą kategorię znasz?
http://en.wikipedia.org/wiki/Asexuality
http://www.asexuality.org/home/
pzdr.n

45. Data: 2006-07-23 20:37:01

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jul 2006 21:34:38 +0200, n...@o...pl napisał(a):

> a tą kategorię znasz?
> http://en.wikipedia.org/wiki/Asexuality
> http://www.asexuality.org/home/

Świetna wymówka dla przyszłej starej panny, ale
powiedzmy, że ci wierzę...

Dla "wieśniaków" jest też po polsku :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aseksualizm

Pozdr.
--
Immon

46. Data: 2006-07-23 20:50:58

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Świetna wymówka dla przyszłej starej panny, ale
> powiedzmy, że ci wierzę...
wydaje mi się, że masz jakiś problem ale moze załóż nowy wątek :)

> Dla "wieśniaków" jest też po polsku :)
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Aseksualizm
istotnie - jest to "wieśniacza" wersja - jak sie wczytasz to zauwazysz drobne
różnice.

pzdr.n
----
więcej pytań nie pamiętam

http://akcjaobywatelska.wordpress.com/

47. Data: 2006-07-23 21:07:33

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon; <1dw4zzmiaz9ub$.1ohf2j9tdk2s9$.dlg@40tude.net> :

> Świetna wymówka dla przyszłej starej panny, ale
> powiedzmy, że ci wierzę...

Powiedzmy, że jak ją jakiś facet "zbudzi", to może się mocno zdziwić,
przestraszyć i uciec. Jeżeli będzie miała dokąd i jeżeli facet
"umożliwi" jej ucieczkę i zamknie drogę odwrotu. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

48. Data: 2006-07-23 21:39:27

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jul 2006 22:50:58 +0200, n...@o...pl napisał(a):

> wydaje mi się, że masz jakiś problem ale moze załóż nowy wątek :)

Dlatego, że nie wierzę w stu procentach w twój aseksualizm,
tylko np. w 90-ciu ?
Przecież to ty masz problem, a my staramy się ci pomóc.
Jeśli masz już dość naszej lub tylko mojej pomocy to uszanuję twoją wolę.
Chyba nie jestem ci nic winien - wszak "pracowałem" dla ciebie za darmo :)

> istotnie - jest to "wieśniacza" wersja - jak sie wczytasz to zauwazysz drobne
> różnice.

25 lat temu przechodziłem *fascynację wszystkim co anglojęzyczne* -
chciałem być *światowcem*, który wyrwał się z zaścianka Europy. Po pięciu
latach jakoś samoistnie przeszło, zwłaszcza, że miałem okazję obejrzeć od
środka ten anglojęzyczny "raj".

> więcej pytań nie pamiętam

Hehe, nie wiedziałem, że obowiązuje nas taka konwencja :)

Pozdr.
--
Immon

49. Data: 2006-07-23 21:58:27

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego, że nie wierzę w stu procentach w twój aseksualizm,
> tylko np. w 90-ciu ?
dlatego ,że ciagle wracasz do jak Ci sie wydaje mojego innego "problemu"
Ale zauwazyłam ,że to standard - wszyscy Ci "nieszczesliwi" , którzy sie
porwali na cięzką "walkę z zyciem", i rodzą , płodzą i wychowują maja pretensje
do tych co tego krzyza mieli czelność sobie nie wziąć na plecy.Co gorsze-
starają się ich nawrócić na "bożą" drogę zycia. Nigdy zaś w druga stronę to nie
działa.Ciekawe dlaczego.

> Przecież to ty masz problem, a my staramy się ci pomóc.
ale problem brzmiał inaczej

> Jeśli masz już dość naszej lub tylko mojej pomocy to uszanuję twoją wolę.
> Chyba nie jestem ci nic winien - wszak "pracowałem" dla ciebie za darmo :)
niee.Dziękuję :) i czekam na dalsze wypowiedzi - chetnie poczytam, tyle ,że
teraz nie za bardzo mam czas odpowiadać,postaram sie "uaktywnić" jutro.

> [...]
> latach jakoś samoistnie przeszło, zwłaszcza, że miałem okazję obejrzeć od
dla mnie miejsce nie ma znaczenia tylko możliwości realizacji się w danym
miejscu.To kim jesteś a nie -gdzie- decyduje o tym do jakiej kategorii nalezysz-
"swiatowej" czy innej

> Hehe, nie wiedziałem, że obowiązuje nas taka konwencja :)
no ja też nie wiedziałam :) ale zacząłes mnie odpytywać ze wszystkiego ;)

pzdr.n
---
http://akcjaobywatelska.wordpress.com/

50. Data: 2006-07-23 22:03:39

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jul 2006 23:07:33 +0200, Flyer napisał(a):

> Powiedzmy, że jak ją jakiś facet "zbudzi", to może się mocno zdziwić,

Cytuję za Wikipedią:
----
- aseksualista typu A odczuwa podniecenie, ale nie uważa
za atrakcyjne innych osób płci męskiej ani żeńskiej,

- typ B uważa ludzi za atrakcyjnych, jednak nie odczuwa
do nich pociągu fizycznego,

- typ C zarówno odczuwa podniecenie jak i uważa ludzi za atrakcyjnych,
lecz nigdy nie łączy w związku emocji z fizycznością,

- typ D nie odczuwa podniecenia ani pociągu do żadnych stworzeń.

Ludzie *nie są* jednak przydzielani do jednej, konkretnej kategorii
*raz na całe życie*.
----

A zatem z tym pełnym aseksualizmem może być różnie - czasem jest to kwestia
spotkania odpowiedniego partnera :)

--
Immon

Histeria medialna: "Straszne blizniaki" przejmuja wladze
Papierosy i seks.
Psychologia w projektowaniu interfejsów użytkownika
Wiekopomne odkrycia nauki: [było: Jak się podniecić przy pornolu z lesbami] :)
Umieram z rozpaczy!! błagam o pomoc, niech ktos skomentuje