perfumy dla dzieci?

91. Data: 2006-04-24 18:07:26

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:e2i4e6$7k9

> zażyczy na osiemnastkę... Audi TT? Co to w ogóle za pomysł, by 6-letnie

Kobieto, nie bluźnij! Audi TT to (prawie) najpiękniejszy wózek świata i oby
mała miała tego świadomość - to już dużo ;-)

Aga
PS.
'Nawet o tym nie myśl, ukradną Ci go razem z chodnikiem' - powiedział
Mierzwik, jak szukając wózka oglądałam TT Coupe :-)

92. Data: 2006-04-24 18:14:13

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Już teraz pokemony to przeżytek, ostatnio były dragon ballz. Dodam
> jeszcze, że Action Man czy Transformersi wydają się równie nieśmiertelni
> jak Barbie ;) Nie martw się, jak dorośnie będzie jeszcze coś innego.
>
> Ewa i córeczki w butach z disney princess

A moje wsiowe dzieci nie wiedzą co to Action Man, Transformersi czy Witch
:-)

Aga wsiór ;-)

93. Data: 2006-04-24 18:21:19

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kurde! nie moge się doczekać tych lakierowanych bucików, kucyków,
> warkoczyków, kokardek, laleczek, domków dla lalek... Na razie z
dziewczęcych
> zabawek zaakceptowała rower i wózek - bo kółka mają ;P a najlepiej sie
bawi
> samochodami....

A moja bojówki. Już doszło do tego, że sama zaproponowałam brązowo-różowe,
choć nie cierpię tego koloru.
Poza tym - statki kosmiczne i samoloty z pudeł kartonowych :-)

Aga

94. Data: 2006-04-24 19:10:04

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Nixe* napisał(a),a było to tak:

> Dlaczego tak uważasz?

W tym wszystkim sama już zaczynam się zastanawiać co mi się nie podoba.
:-).
Ja uważam, że to chyba wina " na fali". Inne dzieci mają to i naszemu
trzeba kupić?.

> Co takiego jest w komórce, że nie powinny używać jej dzieci?

Ja uważam, że przynajmniej dziecko 7 letnie ( bo o takim piszę) traktuje
komórkę jako zabawkę, a nie jako przedmiot " w razie gdyby to zadzwoń, albo
ja zadzwonię". Tu kwestia potem dzwonienia, smsowania.
Ostatnio moja chrześnica coś napomknęła o telefonie, bo inne dzieci mają a
ona nie. To nie te wartości

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

95. Data: 2006-04-24 19:10:28

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Chcesh fotkem?

Siwa, jakby Ci tu powiedziec;D...Hmm, Ty w ramach sie nie miescisz, no i
goleniem nieogolonym potrafisz postarszyc:-)

--
Gosia

96. Data: 2006-04-24 19:11:08

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> Fotke jaśnie panującej pierwszej damy?8-O

ROTFL

--
Gosia

97. Data: 2006-04-24 19:11:12

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:8nidzl289p1a$....@c...pl,
chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a):

> No ja mówiłam w wymienionym przypadku o włączonych. Koleżanka już
> wywalczyła i wszyscy wyłączone mają już.

No to dalej jej albo Tobie przeszkadzają te komórki?

> cywilizacja cywilizacją, ale to znaczy, że 7 latek już powinien używać
> komórki?. Czy to znaczy , że za niedługo to 5 latki też będą jej
> używały?.

Jeśli 5 latka będzie potrafiła i potrzebowała do czegokolwiek, to dlaczego
nie? Jakoś nie widze koniezności dla 5 latki, ale dla 7 latki już bardziej -
tak jak opisywała siwa - załatwienie iluś rzeczy na telefon.

pozdrawiam Tatiana
--
Kiedy umiano cierpieć z miłości,
ceniono wszystko, co miało związek z miłością

98. Data: 2006-04-24 19:11:56

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 20:14:13 +0200, Baranska napisał(a):

> A moje wsiowe dzieci nie wiedzą co to Action Man, Transformersi czy Witch
> :-)

Nie mają dostępu di internetu??

--
Elżbieta

99. Data: 2006-04-24 19:13:55

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Baranska* napisał(a),a było to tak:

> A moje wsiowe dzieci nie wiedzą co to Action Man, Transformersi czy Witch
> :-)

Jak to zrobiłaś? Czyli chłopcy z którymi mały ma kontakt też nie mają
styczności?

100. Data: 2006-04-24 19:15:45

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 12:02:55 +0200, pamana napisał(a):

> jakis perfum,

Jakieś perfumy; perfum występuję tylko w liczbie mnogiej (tych perfum)
--
Elżbieta

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka