perfumy dla dzieci?

111. Data: 2006-04-24 20:23:11

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *siwa* napisał(a),a było to tak:

> Myślę, że gdzieś Ci uciekło, że komórka to przede wszystkim TELEFON, a
> nie gadżet.

I właśnie tu jest problem.
Wiadomo ja telefon używam jako telefon, ale dziecko będzie używało jako
gadżet. Już mamuśki kupują miniaturowe telfony zabawki dla swoich dzieci, w
ofercie też można dostać dla niemowląt telefony - gryzaki, grzechotki. Jak
później takie dziecko może do tego przedmiotu podchodzić powaźnie?

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

112. Data: 2006-04-24 20:23:17

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A moje wsiowe dzieci nie wiedzą co to Action Man, Transformersi czy Witch

U mnie jeszcze gorzej - nawet ja nie iem co to ...

pozdrówka
Karolina

113. Data: 2006-04-24 20:23:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Równie dobrze można byłoby zabronić dziecku noszenia zegarka czy używać
> kalkulatora.

Mój nie nosi zegarka, ani kalkulatora, tylko telefon ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

114. Data: 2006-04-24 20:26:12

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a):

> Wiadomo ja telefon używam jako telefon, ale dziecko będzie używało jako
> gadżet.

Dziecko będzie używało telefonu jak go nauczysz.

> Już mamuśki kupują miniaturowe telfony zabawki dla swoich dzieci, w
> ofercie też można dostać dla niemowląt telefony - gryzaki, grzechotki. Jak
> później takie dziecko może do tego przedmiotu podchodzić powaźnie?

A te garnuszki zabawkowe? Przecież takie dziecko nigdy nie nauczy się
jajka gotować, bo będzie myslało, że to zabawka.
A samochodziki? To dopiero groza jest.

Chomik, przesadzasz. Rozumiem, że nie chcesz kupić chrześnicy komórki,
bo jej nie jest potrzebna. Ale są dzieci, którym jest. I uwierz, że
się przydaje.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

115. Data: 2006-04-24 20:27:05

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Carol* napisał(a),a było to tak:

> Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U mnie jeszcze gorzej - nawet ja nie iem co to ...

LOL. Wiesz, głupio mi było Zony się zapytać co to dragon ballz bo
wspomniała i Transformery. Witch to jakieś czarodziejki , ale to wiem tylko
od Nixe. Na tym moja wiedza się kończy.
Nie jest z Tobą źle.

116. Data: 2006-04-24 20:29:48

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *siwa* napisał(a),a było to tak:

> Chomik, przesadzasz.

dlatego ja się nie wykłócam co do mojego zdania. Słucham co macie do
powiedzenia i wyciągam wnioski.

>Rozumiem, że nie chcesz kupić chrześnicy komórki,
> bo jej nie jest potrzebna.

Po tym co opisujecie coraz bardziej myślę nad tym. Za rok mała ma komunię

117. Data: 2006-04-24 20:30:10

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości
> Jak
> później takie dziecko może do tego przedmiotu podchodzić powaźnie?

A Ty tak na poważnie? Bo wiesz, jedna z moich dziewczyn miała grzechotkę w
kształcie kluczy i w obliczu tego co piszesz zaczynam się martwić ...;-)

pozdrówka
Karolina

118. Data: 2006-04-24 20:30:34

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie mają dostępu di internetu??

Ano nie. My mamy tylko przez gprs, ale bachorzydła nie mają. A co, to jakoś
szkodzi na rozwój? ;-)

Aga

119. Data: 2006-04-24 20:32:12

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Carol* napisał(a),a było to tak:

> A Ty tak na poważnie?

Cholera sama już nie wiem, zwłasza po tym co inni piszą. Chyba zaczynam się
plątać po prostu. Nie mam do końca wypracowanego zdania

120. Data: 2006-04-24 20:33:10

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2i98n$t9s$1@news.dialog.net.pl>
pamana <b...@a...pl> pisze:

> niestety pomalowane paznokcie ,farbowane kosmyki to norma wsrod dzieci
> przedszkolno-szkolnych

Nie przesadzaj z tą normą. Mam dwoje dzieci w wieku przedszkolno-szkolnym,
kupę znajomych z dziećmi w podobnym wieku i w ogóle nie zanotowałam czegoś
takiego, jak farbowane włosy czy malowane paznokcie (pomijam samodzielne
próby lakierowania pędzelkiem wyrwanym mamusi).

> no moze powinnam napisac :wstep do doroslosci" dla mojej corki zapach
> jest bardzo wazny ,widzi iz sama mam kolekcje perfum i bardzo to lubie
> ,traktuje to jako hobby,wacha ,porównuje ,probuje uzywac .

A tu akurat się zgadzam. Sama kocham zapachy i lubię mieć ich mnóstwo i
przeróżnych. Moja córa swoich perfum wprawdzie nie ma, ale raz na ruski rok,
przy okazji wyjścia "do ludzi" psikam ją za uchem jakąś lekką, świeżą wodą.
Nie widzę w tym niczego zdrożnego.

--
Nixe

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka