pewnie pamiętacie...

1. Data: 2001-05-29 08:11:21

Temat: pewnie pamiętacie...
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jest to przepis na żadna wyszukaną potrawę, nie będzie łososia itp. ale
wczoraj zrobiłam coś pysznego! Pamietacie poczciwy ryz z jabłakami? Na pewno
pamietacie, kto go nie jadł w przedszkolu...?ja zrobiłam wczoraj wielki
garnek i był WYŚMIENITY!!!
jeszcze dziś czuje zapach :)
kupujcie jabłak i ryz i do roboty! oczywiście dla amatorów takowego :)
pozdrawiam cynamonowo
kachna

1. Data: 2001-05-29 08:42:45

Temat: Re: pewnie pami?tacie...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ale
>pewno
>
>Oooo! Fajnie, ze przypomnialas. Juz pare lat tego nie jadlem. A tak w ogole,
>to czy ktos dodaje jeszcze cos poza cynamonem?
>
> Jader

rodzynki, i to duzo!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-05-29 08:45:11

Temat: Re: pewnie pamiętacie...
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-05-29 09:02:34

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

J do jablek dodaje jeszcze cukier waniliowy i jednego gozdzika Itrzeba potem
uwazac zeby go nie pogryzc jak sie juz dostanie na talerz)
no i na talerzu daje obok ryzujeszcze lyzkegestej smietany.
a w ogóle to jak zapiekam w piekarniku to na góre klade kilka wiórków
maselka...
proste ale naprawde pyszne :)

1. Data: 2001-05-29 09:03:40

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Oooo! Fajnie, ze przypomnialas. Juz pare lat tego nie jadlem. A tak w ogole,
> to czy ktos dodaje jeszcze cos poza cynamonem?
>
> Jader

A ja polewam smietanka przed wlozeniem do piekarnika. Jest bardziej wilgotny.

Maria

1. Data: 2001-05-29 09:30:21

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria U." wrote:

> A ja polewam smietanka przed wlozeniem do piekarnika. Jest bardziej wilgotny.

O tak, dobra smietana nie jest zla... :)

Ja sie nieco wylamie - poniewaz dodaje takze kurczaka. :)
Podsmazony kurczaczek z jablkiem, ryz, odrobina cynamonu, maslo, a na to wszystko
pare lyzek gestej kwasnej smietany. :)

1. Data: 2001-05-29 09:33:11

Od: Grzegorz M. Mucha <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisal byl:

> Oooo! Fajnie, ze przypomnialas. Juz pare lat tego nie jadlem. A tak w
> ogole, to czy ktos dodaje jeszcze cos poza cynamonem?

Ja gdzies wyszukalem rozpustna wersje - do ryzu ida zoltka i cukier
waniliowy, do jablek cynamon i troche rumu albo koniaku, a na wierzch piana
z bialek. I to jest odlot, bo z moja luba jestesmy w stanie wtrzachnac cala
foremke tego specjalu (co sie rzadko zdarza)

--
Grzegorz Mucha <m...@t...pl> ICQ #91619595, tel.(502)261417
------------

1. Data: 2001-05-29 09:50:46

Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam ten wątek i ślinka mi cieknie ... Ku mojej rozpaczy na
czytaniu się skończy :(

Pozdrawiam

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)

1. Data: 2001-05-29 10:01:53

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz M. Mucha" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
cala
> foremke tego specjalu (co sie rzadko zdarza)

a może by kto się zlitował i streścił po kolei jak się do tego zabrać? Wstyd
się przyznać, ja , matka trojga dzieci nigdy nie robiłam im takiej pychoty
AniaK

1. Data: 2001-05-29 10:09:57

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldik wrote:

> Tak sobie czytam ten wątek i ślinka mi cieknie ... Ku mojej rozpaczy na
> czytaniu się skończy :(

Dlaczego?

rolady z poledwicy wolowej
Pieczone ziemiaki :)