rolady schabowe z pieczarkami

1. Data: 2001-05-29 06:20:28

Temat: rolady schabowe z pieczarkami
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie przeczytalam ten przepis kiedys na grupie, bo to nie mozliwe
zebym sama to wymyslila. Juz kiedys pisalam, ze nie mam wyobrazni
kulinarnej. Wyszlo pyszne, dlatego podaje:
schab pokroic na podwojne kotlety, nieprzeciete pomiedzy soba do
konca(opisywal ta technike kiedys ostry przy swoim schabie) , nastepnie
rozlozyc to na plask i dobrze zbic na spory placek schabowy, taki co sie
da zrolowac. W miedzyczasie smazymy cebule i pokrojone pieczarki na
rumiano(musi odparowac sos).Nalezy dobrze przyprawic sola i pieprzem.
Kotlety solimy, nakladamy na nie boczek wedzony(najlepiej na drewnie,
podawalam kiedys miejsce nabycia dla warszawiakow), na to pieczarki no i
zawijamy roladki.Spinamy wykalaczkami, zeby sie nie rozpadly i farsz
nie wyplynal. Dalej tradycyjnie otaczmy w mace i obsmazamy na tluszczu.
Przekladamy do rondla, w ktorym poddusilismy troche cebuli. Patelnie po
smazeniu zalewamy woda i cala ta dobroc wlewamy do rondla, dalej
pozostaje duszenie. Je dolozylam do duszenia kostke grzybowa. Pychotka
dla miesozernych, do ktorych naleze. Ulka

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-05-29 06:50:08

Temat: Re: rolady schabowe z pieczarkami
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

takie podobne roladki, tyle ze z nadzieniem z susz. sliwek to
chyba Magda B podawal jakis czas, co ja je zrobilam od razu bo
tak mi wypadlo i wyszly swietne, ale nie bede szczegolwo pisac,
coby Wladyslawowi nie psuc humoru od rana ;))

Krysia, zza filara

K.T. - starannie opakowana

proszę o przepis na kartoflankę
Marynaty