pianka Veet

1. Data: 2003-07-18 20:46:38

Temat: pianka Veet
Od: "NeTka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :))
Która z Was juz próbowała pianki do depilacji veet ? Chciałabym wiedzieć czy
jest ona czegos warta :) W jakim stopniu jest skuteczna, czy jest wygodna w
użyciu oraz czy jest w miare wydajna...

Pozdrowienia NeTka

1. Data: 2003-07-18 20:55:47

Temat: Re: pianka Veet
Od: "Magda" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeTka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> jest ona czegos warta :) W jakim stopniu jest skuteczna, czy jest wygodna

ja mialam niezbyt mila przygode - dostalam uczulenia ktore wygladalo jak bym
sie poparzyla (nie trzymalam za dlugo) - mialam takie babelki wypelnione
plynem surowicznym. bolalo, wygladalo strasznie w zyciu juz nie uzyje
zadnych pianek i kremow do depilacji.
moja kolezanka tez miala przykre doswiatczenia z ta pianka. moze sie nie
poparzyla, ale dostala czerwonych plam.
nie mam jakiejs szczegolnie wrazliwej skory, ale moze po prostu tak reaguje
na jakies substancje w tej piance (inne srodki piankowo - kremowo - zelowo -
depilujace tez po jakims czasie mnie uczulaly)

aha, ale wloski nawet ladnie usunela (tyle ze mam dosc slabe i jasne)

magda

1. Data: 2003-07-19 08:44:21

Od: "Cesiek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ja bardzo żałuje, że kupiłam tą piankę i jej nie polecam:

-czerwone plamy

-szczypie

-i prawie zerowy rezultat( grubsze i ciemne włosy)

Pozdrawiam

Artemida

1. Data: 2003-07-19 14:41:43

Od: "NeTka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za zainteresowanie :)) cos mi sie wydaje ze na podstawie tego co
przeczytałam zrezygnuje z zakupu tej pianki...
Pozdrawiam, NeTka

1. Data: 2003-07-19 19:02:08

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie rewelacja ale niedawno bylo juz o tym sporo. Poszukaj w archiwum.

DominikaR

1. Data: 2003-07-20 17:41:42

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi tez jakoś nie pasuje :/, przede wszystkim nie dziala jak powinna i nie
jest wydajna. Jesli chodzi o pianki to kiedyś używałam Streep i pasowala mi
a ostatnio używam Nair-emulsji pod prysznic-jest dostepna w saszetkach po
ok. 4 zł za 2. A moja siostra chwali sobie krem do depilacji Strep.
pzdr
tweetka

metoda nite - white
zel do wlosow Herbapolu