piecyk gazowy do wody

1. Data: 2004-03-09 18:37:44

Temat: piecyk gazowy do wody
Od: "pietruszek" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Jakoz ze stoje przed wymiana piecyka (stary ma 30lat)
pewnie skorzystam z uslug jednej z firm polecanych przez administracje
na co nalezy zwrocic uwage przy kupnie/montazu pieca. A moze wszystkie piece
maja to samo i nie nalezy sie zbytnio przejmowac? Czy moga cos zepsuc przy
montazu?
Interesuja mnie raczej tanie modele

piotrek
z gory thanks za odzew ;)

1. Data: 2004-03-09 19:12:01

Temat: Re: piecyk gazowy do wody
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.03.2004 19:37, Użytkownik pietruszek napisał :

> Jakoz ze stoje przed wymiana piecyka (stary ma 30lat)

> A moze wszystkie piece maja to samo i nie nalezy sie zbytnio
> przejmowac?
Sugeruję wybór piecyka bez świeczki tzn. z zapłonem bateryjnym lub
hydrogeneratorem.

Piece renomowanych producentów są mym zdaniem podobne
w parametrach (max zmian temperatury, max uzysk ciepłej wody) i cenach -
tzn. z zapłonem bateryjnym ok. 1 100 zł. Osobiście od 2 lat użytkuję
Saunier Duval Opalia C11E - ich stron to http://www.saunierduval.pl

Po niecałych dwóch latach wymiany wymagały elementy w tzw. zespole
wodnym - wykonano mi to jednak w ramach gwarancji (za drugi rok
gwarancji dopłaciłem po roku użytkowania bodaj 50 zł i uważam, że mi się
to opłacało).

Ewentualnie w grę mogą wchodzić różnice w wymiarach zewnętrznych -
ostatnio gdzieś w tzw. przelocie widziałem b. mały ogrzewacz Junkersa
ale nie wiem jakie miał parametry.

> Czy moga cos zepsuc przy montazu?
Część producentów uzależnia gwarancję od pierwszego uruchomienia przez
autoryzowanego serwisanta - tak było z moim Opalia C11E. Montaż powinien
być dokonywany przez osobę z tzw. uprawnieniami gazowymi.

Uwagi dot. przepływowych ogrzewaczy znajdziesz również w archiwum grupy
-> www.google.pl -> grupy dyskusyjne -> zaawansowane wyszukiwanie w
grupach dyskusyjnych

Pozdrawiam :-)

--