piekarnik SMEG ?

1. Data: 2003-05-26 14:51:29

Temat: piekarnik SMEG ?
Od: "Seba" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Troche szperalem po sieci i ... nigdzie nie moge znalezc nic cieakwego poza
zwyklymi sklepowymi opisami
o piekarnikach SMEGa. Czy to dobra firma czy lepiej wybrac Electroluxa.
Chodzi mi konkretnie o piekarnik SE 398 plus plyta SE 2645 (czy jakos tak
koniec moglem pomylic)
Jesli ktos z was uzytkuje podobny sprzet (albo chociaz marke) bardzo prosze
o jakies komentarze.
Czy wybrac wloska firme czy raczej sprawdzona niemiecka (electrolux)

Serdeczne dzieki z gory za jakias pomoc :)

Sebastian

1. Data: 2003-05-26 15:10:55

Temat: Re: piekarnik SMEG ?
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
prosze
> o jakies komentarze.
> Czy wybrac wloska firme czy raczej sprawdzona niemiecka (electrolux)

Mam płytę i piekarnik SMEGa - nie pamiętam numeru, a nie chce mi się
schodzić do kuchni:-) Ale jeśli będzie Ci zależało, to sprawdzę. Jestem
bardzo zadowolona, zarówno z płyty, jak i piekarnika. Wybrałabym ten sprzęt
jeszcze raz, chociaż płytę tym razem wzięłabym z czarnymi rusztami. Działa
bez zarzutu(1,5 roku), wygląda świetnie. Z wyjątkiem odbitych śladów
dziecięcych paluszków na piekarniku (ale usuwa się bez problemu), rys na
płycie (mea culpa) i opalonych rusztów:-)
Mój piekarnik ma potrójną szybę, więc nawet mocne i długie nagrzewanie nie
skutkuje poparzeniem.
Jednym słowem: polecam

Marta

1. Data: 2003-05-28 16:10:37

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Nie osobiście - mogę go polecić ale jeśli to trochę pomoże to znajomi mają
od 3 lat i bardzo bardzo sobie chwalą - niestety nie wiem jaki model - pod
zabudowę i z wypukłym przodem - ale pewnie wszystkie teraz są takie:). Pani
domu piecze pyszności - ale ona ma zdolności - pewnie mała zasługa tu
piekarnika.

Pozdrawiam,
Aga

Malowanie okapu
oświetlenie regałowe, krótka świetlówka czy coś
Wlacznik oswietlenia witryny w kuchni
Malowanie fugi - CZYM?
Lodówka Mastercook