piekarnik+zmywarka

1. Data: 2009-03-25 20:11:29

Temat: piekarnik+zmywarka
Od: "Joanna" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy są jakieś przeciwskazania, aby w jednej szafce wysokiej tzw. słupku był
piekarnik, mikrofalówka i zmywarka?
dziękuje i pozdrawiam
Joanna

2. Data: 2009-03-25 22:03:52

Temat: Re: piekarnik+zmywarka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2009 21:11:29 +0100, Joanna napisał(a):

> witam,
> czy są jakieś przeciwskazania, aby w jednej szafce wysokiej tzw. słupku był
> [...]

Wzrost użytkownika?
:-D

3. Data: 2009-03-26 06:18:03

Od: Mateusz Piąty <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boisz się, że jak zamontujesz zmywarkę nad piekranikiem to go zalejesz w
trakcie pieczenia? ;) to zamontuj odwrotnie.

4. Data: 2009-03-26 08:36:35

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna pisze:
> witam,
> czy są jakieś przeciwskazania, aby w jednej szafce wysokiej tzw. słupku był
> [...]

Moim zdaniem rozmieścisz to tak:
mikrofala
piekarnik
zmywarka

W tym układzie do mikrofal będzie dość wysoko, ale jeżeli nie używasz
mikrofali do bardziej skomplikowanej obróbki, to może być

Poza ergonomią widzę jeden problem - zasilanie. Mooocnej linii to
potrzebuje, jeśli ma być z jednego punktu zasilane. Przy czym nie
deklaruj, ze nie będzie używane na raz, bo trzeba to zrobić właśnie tak,
żeby mogło być używane.

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

5. Data: 2009-03-26 12:34:03

Od: "Joanna" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Rumpel" >
> [...]
> potrzebuje, jeśli ma być z jednego punktu zasilane. Przy czym nie
> deklaruj, ze nie będzie używane na raz, bo trzeba to zrobić właśnie tak,

dziękuję za zwrócenie na to uwagi :)

pozdrawiam
Joanna

Jaki ekspres automatyczny do firmy?