Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.

1. Data: 2000-02-17 09:29:26

Temat: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Marlena <l...@b...org.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Ciemne wlosy, biust malutki, usta zwyczajne. To o wygladzie.

Zapowiada sie przyjemnie :)

>Co do intlektu to powinien (z zalozenia) jej sie rozwinac z wiekiem...

Albo zmalec - otoczenie.

>Sluchaj ja sie maluje tak delikatnie, ze makijazu nie widac. Makijaz ma podkreslac
>Twoje zalety a nie robic maszkarona jak w przypadku P.A.

A wiec wlasnie.
Nawet czasami jest on po prostu niepotrzebny. Ale przeciez jezeli
kobieta sie lepiej czuje w makijazu to dlaczego ma sie nie malowac ?
Byle nie tak, zebym przed pocalunkiem szukal jakis gazikow w jej torebce
coby zmyc ten "kit" z twarzy... ;)

>Juz widze ten kurz za Toba :-)

Uwierz - bylby.

Bartek