co sie nazywa dualizm osobowosciowy...

1. Data: 2000-02-17 19:55:14

Temat: co sie nazywa dualizm osobowosciowy...
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno dostalam posta od
jednego goscia, ktory napisal mi cos w ten desen:

"Bo tak mnie cos zainteresowalo czy to ta sam czlowiek.........

"mala" [m...@p...onet.pl]
"Mala" [m...@f...pl]

......który nakreca ludzi na grupie, a potem ma z tego niezla zabawe......"

no a tym czlowiekiem byl nasz pajonk haft
wiec, zeby nikt juz nie mial watpliwosci
to mala przez duze M to nie ja
ja jestem przez male m

pozdroofki
mała
(przez male m)

1. Data: 2000-02-18 02:45:22

Temat: Odp: co sie nazywa dualizm osobowosciowy...
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mała <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:CmYq4.9233$G...@n...tpnet.pl...
> [...]
zabawe......"

> no a tym czlowiekiem byl nasz pajonk haft
> wiec, zeby nikt juz nie mial watpliwosci

Dla mnie jesteś "maleństwo" nie "mała" :-)
Jak chcesz, może być przez małe m.

Też na m - machalas

1. Data: 2000-02-19 17:19:28

Temat: Re: co sie nazywa dualizm osobowosciowy...
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> no a tym czlowiekiem byl nasz pajonk haft

HAFT????? Ja sobie wypraszam :-)

> wiec, zeby nikt juz nie mial watpliwosci
> to mala przez duze M to nie ja
> ja jestem przez male m

Teraz juz wiem ;-)

Pajonk

Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
poszukuję stron www
Po latach.....
autyzm,schizofrenia dziecieca(paranoia i lęk)
Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.