Re: "pielęgnacja" tipsów

From: "mholka [lodz]" <m...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: "pielęgnacja" tipsów
Date: Thu, 23 Feb 2006 12:38:20 +0100

> Dałam się (znowu) namówić na przedłużenie paznokci. Tym razem tips plus
> żel. Chciałam się zapytać, czy używanie kremów do rąk i odzywki do skórek
> w formie oliwki wpływa na odklejanie się tipsa od paznokcia i tzw.
> "podchodzenie powietrza".
podchodzenie powietrzem to szybciej blad w sztuce ich nakladania
ale nie zawsze - nie chce tu robic siary stylistce paznokcia - czytalam
kiedys na forum
paznokciowym, ze zdarzaja sie naturalne plytki, ktore srednio lubia atrakcje
pt. kleje, zele i akryle
i sie ich nie trzymaja
olejki i kremy do pielegnacji sa nawet wskazane, zeby uniknac wycinania
skorek,
przy tipsch i akrylach nie powinno sie wycinac.

I czy płyn do odsuwania skórek nie wpływa
> negatywnie na żel.
co do zelu to nie wiem, ja nosze akryle i nie zauwazylam takich reakcji

> PS. Jak się z takimi pazurami nabiera krem z pudełka, żeby sobie twarz
> posmarować? :)))

hehe, dobre :) ja wkladam jeden paluch do pudeleczka i nabieram odwrotnie
niz robilabym z krotkimi paznokciami,
tzn nie nabierajac jak koparka, ale jakby wypychajac kremik na gornej czesci
plytki paznokcia
druga opcja to plastikowy patyczek/lopatka - dolaczany do niektorych kremow

Marta Holka

http://digital.pl