pieniadze w malzenstwie

11. Data: 2007-08-29 08:38:44

Temat: Re: pieniadze w malzenstwie
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fb3at3$8sm$1@achot.icm.edu.pl...

> Miałam napisać to samo. Tak działa u mnie. Z powodzeniem. Dużo lat.

A. I dodam, że był taki moment, kiedy moje dochody były dużo poniżej tej
ustalonej kwoty. Wtedy "oddawałam" wszystko, a TŻ dokładał tyle, żeby suma była
taka, jak zawsze. Potem wszystko wróciło do normy.

Qra

12. Data: 2007-08-29 09:12:49

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wiecej dawala, a Ty mu odpowiedzialas nain bo sie umowilismy na 50%, czy
> tez starcza na wszystko, a facet chce wiecej?

wystarcza na wszystko, ale facet chce abym dawala cala kase z wynajmu mojego
mieszkania, gdyz wg jego filozofii, to sa tzw. korzysci z mojego mieszkania
i powinnam je oddawac w calosci, skoro korzystam teraz z jego mieszkania.
dajac teraz do wspolnego gara(nie mam inych dochodow) wszytko z najmu, nie
zostanie mi niec na zaspokajanie indywidualnych potrzeb - bede musiala o
wszytko prosic, uzgadniac, bedzie to rodzilo kolejne konflikty, gdyz ...no
np - maz nie rozumie, ze mozna kupowac maslo(on nie uzywa) , wode mineralna
za 1.5zl(on kupuje za 49 gr) - zreszta wszytko kupuje najtansze , z
przeceny - nie dlatego, ze kiepsko mu sie powodzi, po prostu - taka natura.

Kaska

13. Data: 2007-08-29 09:16:31

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Z czysto życiowego punktu widzenia... nie masz pracy, Twoja sytuacja jest
> niepewna, powinnaś sobie zostawić jakieś zabezpieczenie finansowe. No, ale
> wtedy wysyłasz partnerowi jasny sygnał, że nie bardzo wierzysz w
> powodzenie
> tego ponownego "zejścia".
> Anka

wiec wlasnie - a poza tym - chcialabym miec cos tylko dla siebie, na
zaspokajanie indywidualnych potrzeb, inaczej znow beda konflikty o kazda
pierdole, juz to przerabialismy....
Ale jesli postawie na swoim, bede wg niego pasozytem, zerujacym na jego
pieniadzach....
eCH..:(
Kaska

14. Data: 2007-08-29 09:29:09

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uzywa) , wode mineralna za 1.5zl(on kupuje za 49 gr) - zreszta wszytko
> kupuje najtansze , z przeceny - nie dlatego, ze kiepsko mu sie powodzi, po

To może nie zabrzmi dobrze, ale... czy wy na pewno oboje chcecie się tak
męczyć? Nic was nie łączy, nie możecie się dogadać w tak podstawowej
sprawie, jak codzienne wydatki... Obawiam się, że za niedługi czas
zamienicie w koszmar nie tylko swoje życie, ale przede wszystkim życie
dziecka, dla którego chcieliście znowu stworzyć rodzinę. Czego wam z całego
serca nie życzę...

Agnieszka

15. Data: 2007-08-29 09:31:56

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 29 Aug 2007 11:16:31 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <l...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> pierdole, juz to przerabialismy....
> Ale jesli postawie na swoim, bede wg niego pasozytem, zerujacym na jego

A możesz mi objaśnić, jakie są korzyści z tego, że się "zejdziecie"? Bo
jak dla mnie to na razie wymieniasz same wady - rezygnacja z pracy,
przeprowadzka do innego miasta, mieszkanie z kimś chorobliwie skąpym,
nietolerancyjnym i w zasadzie dążącym do ubezwłasnowolnienia (na
biustonosz też Ci nie da pieniędzy, bo sam nie nosi?). To nie są drobne
kwestie, nad którymi można przejść do porządku dziennego.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

16. Data: 2007-08-29 09:38:48

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości

> [...]
> biustonosz też Ci nie da pieniędzy, bo sam nie nosi?). To nie są drobne
> kwestie, nad którymi można przejść do porządku dziennego.

...probuje stworzyc z tego... jakas rodzine...to moja idea fix... - pelna
rodzina. Wiem, ze nie za wszelka cene.....Podejelam ta probe, ....nie
wiem..musialam....Dla dziecka..

17. Data: 2007-08-29 09:59:57

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Kaska napisał/wrote dnia/on 2007-08-29 11:12:

> [...]
> i powinnam je oddawac w calosci, skoro korzystam teraz z jego mieszkania.

Myślę, że powinnaś zacząć od wyjaśnienia mu, że "jego filozofia" już
doprowadziła do rozpadu, więc jeśli rzeczywiścic chce, byś mieszkała
z dzieckiem u niego, to musi szanować Twją autonomiczność. Jeśli to
go nie przekona, to możesz argumentowac, że Ty wynajmujesz całe swoje
mieszkanie - a u niego "wynajmujecz" co najwyżej połowę (bo on też w
tym mieszkaniu mieszka, a dziecku musicie wy oboje wspólnie zapewnić
utrzymanie), więc możesz mu płacić co najwyżej połowę tego, co masz
z wynajmu swojego mieszkania. A już całkiem prywatnie uważam zresztą,
że jeżeli on zarabia a Ty nie - bo przeprowadziałś się i straciłaś
pracę na jego prośbę! - a jego stać by Cię utrzymać, to on musi po
prostu zapewnić dziecku i Tobie utrzymanie i koniec, kropka. Wszelkie
dokładanie się przez Ciebie do wspólnego gara, przynajmniej do momentu
aż znajdziesz nową pracę, to tylko i wyłącznie Twoja własna wola i on
nie ma wręcz prawa niczego od Ciebie żądać.

Pozdr,
--
ŁK

18. Data: 2007-08-29 10:13:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 29 Aug 2007 11:38:48 +0200, przyszła do mnie
> [...]

> ...probuje stworzyc z tego... jakas rodzine...to moja idea fix... - pelna
> rodzina. Wiem, ze nie za wszelka cene.....Podejelam ta probe, ....nie

To wynegocjuj lepsze warunki. Dla dziecka. Bo za pół roku się okaże, że
dziecko też nie będzie jadło masła, bo on nie jada.

Ogólnie idea, że jedna osoba w związku decyduje o wszystkim, a druga
rezygnuje ze wszystkiego, jest dla mnie dość egzotyczna.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

19. Data: 2007-08-29 10:19:24

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze a'propos tej "jego filozofii". Możesz mu powiedzieć, że jeśli
faktycznie tak uważa, to dla Ciebie to może być całkiem niezły pomysł,
pod warunkiem że będzie działał też w drugą stronę. Ale skoro tak, to
proponujesz, że wracasz do Twojego mieszkania, znów podejmujesz swoją
pracę (abstrahując od tego czy to w ogóle możliwe), on się też do Ciebie
sprowadza, wynajmuje swoje mieszkanie i wszystkie pieniądze z wynajmu
oddaje Tobie.

Pozdr,
--
ŁK

20. Data: 2007-08-29 10:25:23

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska <l...@w...pl> napisał(a):

> ...probuje stworzyc z tego... jakas rodzine...to moja idea fix... - pelna
> rodzina.

*Pełna rodzina* może się składać z dwóch osób.

--
s i w a

strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
Podział majątku wspólnego.
wypowiedz sie jeśli chcesz?