pierogi?

1. Data: 2004-09-02 08:51:21

Temat: pierogi?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?podsmazona cebulka juz była
,moż emacie jakiess propozycje?
pzdr
p.

1. Data: 2004-09-02 08:56:33

Temat: Re: pierogi?
Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?podsmazona cebulka juz
była
> ,moż emacie jakiess propozycje?
> pzdr
> p.

Najlepiej pierogi wrzucić na patelnię i podsmażyć, a do tego może jakąś
sałatkę?

Danka

1. Data: 2004-09-02 09:42:58

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?podsmazona cebulka juz
> była
> ,moż emacie jakiess propozycje?

Nie wiem dokladnie jakie to sa te ruskie, ale wczoraj mialam pierogi (ciasto
jak na makaron i farsz) i ugotowalam je w rosole tzn. w takim z proszku i
posypalam parmesanem do tego zielona salata z ogorkiem, pomidorem i utrarta
marchewka. Lubie tez takie zapiekane ze serem.

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2004-09-02 10:39:23

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?podsmazona cebulka juz
była
> ,moż emacie jakiess propozycje?
> pzdr
> p.

Barszcz z buraka...

Marek

1. Data: 2004-09-02 10:50:24

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?

polac samym maslekim
a do popicia kwasne mleko np z koperkiem
ktoska

1. Data: 2004-09-02 12:31:44

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem dokladnie jakie to sa te ruskie,
Och ! na pewno wiesz ! To twaróg pół na pół z ugotowanymi ziemniakami do tego
podduszona cebulka, sól i pieprz. :-)

A sałatę zieloną, ogórki, pomidory i marchewkę czym "traktujesz", smietaną?,
czy jakimś extra sosem ?;-)

> Pozdrawiam
>
> Monika

Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-09-02 12:35:15

Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmietana kwaśna- gęsta

1. Data: 2004-09-02 13:45:29

Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?podsmazona cebulka juz
> [...]

skwareczki skwareczki i jeszcze raz skwareczki
Aneta

1. Data: 2004-09-02 14:17:02

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aretkka" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> A sałatę zieloną, ogórki, pomidory i marchewkę czym "traktujesz",
> smietaną?,
> czy jakimś extra sosem ?;-)

Zrobilam sos z oleju z orzechow wloskich i oleju z truflami (tego dodalam
troszke, bo jest bardzo intensywny i drogi, dlatego "przedluzylam" go tym
drugim, bo ten znow jest dosc neutralny w smaku) - akurat takie mialan,
normalnie biore olej z oliwek, octu winnego z cytryna, relishu ogorkowego,
zol (mieszanka mrozonych) pieprzu i soli. Normalnie dodaje tez musztarde
"groboziarnista" ale akurat o tej zapomnialam.

Pozdrawiam

Monika

Ps. Razem z marchewka utarlam tez kawalek dloni, moze to tez mialo wplyw na
smak ;-)

1. Data: 2004-09-02 14:19:16

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?podsmazona cebulka juz
> [...]
Jeszcze jeden sposob przypomnial mi sie, jadlam to w Tirolu, posypane
orzechami wloskimi i serem pokruszonym Feta, moze byl i jakis tluszcz w grze
ale jedyne co pamietam to, ze bylo bardzo smyczne.

Monika

Nadmiar kotletow mielonych - zapiekanka?
Kluski ziemniaczane
Sałatka z buraków i...
goffry z jezynami lub bez mniam mniam!
Przepis na pyszne gofry?!