pierogi z ryby wedzonej i ziemniakow

1. Data: 2002-02-24 21:13:31

Temat: pierogi z ryby wedzonej i ziemniakow
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec zdaje relacje....

Zrobilam.
Ziemniaki co prawda dlugo czekaly po ogotowaniu w mundurkach (w dniach to
czekanie sie liczylo:))), ale mam nadzieje, ze to nie wplynelo na ich smak.

Wymieszalam skaldniki i upieklam. Z duza doza niepwenosci nalozylam na
talerze - zwlaszcza mezczyznie memu - jak on zareaguje na "takie cos" na
niedzielnuy obiad (jedynym wytlumaczeniem, jakie mailam bylo ogloszenie
niedzieli dniem leniuszka.....).
I .... przeszlo moje najsmielsze oczekiwania - wyjadal mi z talerza i musialam
dosmazac....
Bardzo dobre, smak bardzo delikatny, polecam goraco.

Dodam, ze zostalo mi ziemnakow, wiec po namysle dodalam do nich boaly ser,
cebulki duzo uduszonej, pipeprzu i .... zrobilam pierogi ruskie.
Tez dobre - a jak malo roboty:)))

Obejdzona kotletami
Monisia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-25 10:20:52

Temat: Re: pierogi z ryby wedzonej i ziemniakow
Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No OK ale gdzie przepis?

1. Data: 2002-02-26 08:24:30

Temat: Re: pierogi z ryby wedzonej i ziemniakow[OT]
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Litosci, tnij, posty, zostawiasz caly list Moniki a swoją odpowiedz piszesz
na gorze, ze nawet trudno ja dostrzec...ja nie chce sie czepiac, ale jak sie
ma malo czasu i przeglada szybko co nowego na grupie, to taka forma
odpowiadania bardzo irytuje.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-26 13:28:47

Temat: Odp: pierogi z ryby wedzonej i ziemniakow
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że smakowało :)) Szkoda, że nie można kupić wędzonej ryby bez
ości :(

Anka - stsal

1. Data: 2002-02-26 16:26:01

Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jakiej uzywasz przegladarki ale mnie drazni jezeli odpowiedzi sa
na dole postu poniewaz musze przewinac strone, czyli wykonuje mnostwo
niepotrzebnych z punkyu widzenia termodynamiki ruchow. Jezeli jestes
webmasterem i taka jest netykieta to
oczywiscie sie zastosuje. Jezeli nie to wez gleboki wdech, popij szklanka
zimnej wody, przywal mezowi, kopnij kota lub nie czytaj moich newsow.
Buziaczki.

1. Data: 2002-02-26 20:45:17

Od: "Mapet" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zrobilam.

Gratuluje. Podasz moze przepis? Mapet

1. Data: 2002-02-26 21:24:22

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Wszystkim dociekliwym wyjasniam, iz przepis jest stsal a nie moj, wiec nie
wiem, czy moge podawac.
2. Ponadto przepis byl w tamtym tygodniu - na pewno bedzie w archiwum
3. altf4 - wyjasniam, ze w naglowku nie bylo (P) - wiec dlaczego krzyczysz:
gdzie przepis????? Na tej grupie obowiazuja pewne zasady....
4. stsal - przepis prima sort..... poswiecenia w wyciganiu rybki godzien:)))

Monisiatko

1. Data: 2002-02-26 21:52:40

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monisiatko <M...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...
> 1. Wszystkim dociekliwym wyjasniam, iz przepis jest stsal a nie moj, wiec
nie
> wiem, czy moge podawac.

Pewnie, że możesz :)

> [...]
krzyczysz:
> gdzie przepis????? Na tej grupie obowiazuja pewne zasady....

Ooops... Zapomniałam wstawić :( Następnym razem się poprawię...

> 4. stsal - przepis prima sort..... poswiecenia w wyciganiu rybki
godzien:)))

Ja jednak jestem za wynalezieniem wędzonej ryby bez ości ;) Strasznie dużo
przy tym dłubaniny...

Anka - stsal

1. Data: 2002-02-27 10:03:52

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

altf4 napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>oczywiscie sie zastosuje. Jezeli nie to wez gleboki wdech, popij szklanka
>zimnej wody, przywal mezowi, kopnij kota lub nie czytaj moich newsow.

dziecko, zapoznaj sie zatem z netykieta grupy i powstrzymaj od wypowiedzi
stawiajacych Cie od razu duuuuzo nizej od reszty uczestnikow grupy.

Margola

1. Data: 2002-02-27 17:55:56

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Feb 2002 17:26:01 +0100, "altf4" <a...@p...com> wrote:

>, przywal mezowi, kopnij kota lub nie czytaj moich newsow.
>Buziaczki.

Uwazaj , bo maz moze oddac a i kot zemscic sie potrafi...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

piekarnik dzielony na dwa
MANGO
Re: [Allegro] Robot kuchenny Philips Cucina HR 7727
Dziwne nazwy
Czy planujecie jadlospisy?