pierwszy dzien...

1. Data: 2003-07-29 20:35:10

Temat: pierwszy dzien...
Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...dziś tu jestem, bo lubię dobrze zjeść. Zauważyłem ,że głównym daniem jest
Troll. Nie bardzo wiem jak go przyrządzacie, jak przyprawiacie, ale chyba
najlepiej Trolle dusić i dobrze dopieprzyć, wtedy będzie to zjadliwe.
Sławek

1. Data: 2003-07-29 21:44:03

Temat: Re: pierwszy dzien...
Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Troll. Nie bardzo wiem jak go przyrządzacie, jak przyprawiacie, ale chyba
> najlepiej Trolle dusić i dobrze dopieprzyć, wtedy będzie to zjadliwe.

Troll z grilla:

-troll
-przyprawy (sol,pieprz,wedle samku)
-1litr spirytusu
-1litr oliwy,czosnek,cebulka

najpierw nalezy trolla dobrze oporządzić, w tym celu wieszamy
jeszcze zywego trolla za skoki (łapy -przyp. mysliwy) na pare dni
na balkonie zeby skruszal, jesli bedzie blagal o litosc nie dajmy
sie zwiesc, trolle sa bardzo podstepne i na pewno knuja jakis podstep,
nastepnie nalezy trolla delikatnie obedrzec ze skorki, wczesniej namaczajac
w spirytusie, zeby po pierwsze skorka lepiej schodzila, a po drugie bardziej
trolla szczypalo, po obdarciu obracamy trolla w dol glowa i jednym
ale mocnym uderzeniem patelnia w zadek wytrzasujemy ze srodka
trujace wnetrznosci i zolc
(jesli nie uda sie jednym uderzeniem to nalezy probowac do skutku,
jesli bicie trolla patelnia w zadek sprawia nam przyjemnosc, to rowniez nie
nalezy
sie ograniczac)
nastepnie faszerujemy trolla wedle uznania,
pakujac przez otwor pyskujacy np ryz, cukinie lub papryke
(na slodko-pyszne z bananami!)
i wkladamy na noc do zalewy z oliwy, czosnku,cebulki, oregano itp
trolla nalezy przykryc ciasno, zeby mu bylo w naczyniu niewygodnie.
Nastepnego dnia nadziewamy na szpikulec i wolniutko obracamy nad ogniskiem
przez okolo 2-3godziny.
Jeden sredniej wielkosci troll wystarcza zwykle na solidny posilek dla calej
grupy dyskusyjnej

nastepnym razem przepis na trolla w ciescie z cynamonem i poziomkami!!
bon apetit!
mihau

1. Data: 2003-07-29 23:00:54

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Troll z grilla:
> -troll
> -przyprawy (sol,pieprz,wedle samku)
> -1litr spirytusu
> -1litr oliwy,czosnek,cebulka
(ciach)
Przepis brzmi bardzo interesujaco. :-)))) Tylko, wg mnie, hmmm... co do
dalszej twojej wypowiedzi:
> Jeden sredniej wielkosci troll wystarcza zwykle na solidny posilek dla
calej
> grupy dyskusyjnej
Jeden troll moze nie wystarczyc. Niektorzy sa wyglodzeni po ostatniej
wizycie w ekskluzywnej wroclawskiej restauracji. Slawnej juz na cala liste
oczywiscie :-))))))))
> nastepnym razem przepis na trolla w ciescie z cynamonem i poziomkami!!
Na grupie jest tylko jedna poziomka. Smaku nie bedzie czuc. :-))))))))
Moze lepiej dodac banany?
Poziomka

Czy tylko przepis za zapisanie się do nowo powstającej grupy?
Prywatna grupa kuchenna bez trolli
gotuj z fantazja
Znacie ser?
"Złota patelka"