Re: pierwszy post

Data: 2002-05-24 19:28:30
Temat: Re: pierwszy post
Od: "ela0626" <e...@i...pl>

Oj, Moniko. Ale narobiłam zamieszania. Wszystko przez to, że zachciało mi
się czytać, co działo się w grupie od początku istnienia. I chciałam mieć to
wszystko pod ręką(myszką). Teraz widzę, że nie tylko ja jestem taka ciekawa.
Dzięki, że zajęłaś się tą sprawą. I znów okazało się, że Monika to dobry
duch naszej grupy.
Pozdrawiam Ela0626

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
> "Ilona" <p...@p...onet.pl> :