pigułka a nastroje

1. Data: 2002-11-20 22:30:46

Temat: pigułka a nastroje
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Niepokoją mnie od jakichś trzech miesięcy bardzo silne objawy tzw. zespołu
napięcia miesiączkowego w trakcie okresu. Biorę Logest od pół roku,
wcześniej miewałam takie 'stany' przez miesiączką, miałam nadzieję że
pigułka to unormuje. Natomiast z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej,
jeszcze parę miesięcy temu było to tylko kilka godzin w ciągu pierwszego
dnia okresu że byłam drażliwa itp, teraz już trwa to dwa dni i staje się
uciążliwe dla mnie i mojego otoczenia - koniecznie muszę się wyryczeć tak że
aż bolą oczy i głowa, wszystko widzę w czarnych kolorach, a co najgorsze,
muszę pokłócić się ze swoim chłopakiem i to poważnie:( Zartował już żebym w
'te' dni wystawiała kwiatek na okno jako sygnał ostrzegawczy...:)

Co robić? Czy zmiana tabletek to jakieś rozwiązanie? (do lekarza wybieram
się za około miesiąc dlatego wcześniej pytam Was o zdanie). I czy w ogóle
przy przyjmowaniu tabletek w trakcie okresu mają prawo takie objawy
wystąpić? (trochę nielogiczne pytanie, w końcu o jakim prawie mozna mówić
jeśli chodzi o ciało ludzkie..)

Dzięki z góry za opinie

Majka

2. Data: 2002-11-21 06:21:01

Temat: Re: pigułka a nastroje
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przy przyjmowaniu tabletek w trakcie okresu mają prawo takie objawy
> wystąpić? (trochę nielogiczne pytanie, w końcu o jakim prawie mozna mówić

tak czasami sie zdarza....
zmiana tabletek moze to zmienic... choc jest ryzyko ze nic nie pomoze i
trzeba je bedzie odstawic jesli te objawy sa dla Ciebie nie do zniesienia

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-21 09:09:35

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To się zdziwiłam, sądziłam, że tabletki likwidują zespół napięcia, nawet
spróbowałam kiedyś.ale ze względu na brak woreczka żółciowego i duże
obciążenie wątroby oraz skłonność do żylaków zaprzestałam. ZNM przechodzę
bardzo ciężko i fizycznie, i psychicznie (ból piersi, obrzmienie całego
ciała, nerwy, drażliwość) i to już ok. 2 tygodni przed spodziewaną
miesiączką. Czy można temu jakoś zapobiec. Mój ginekolog uważa, że gra nie
warta świeczki, ale to nie on się męczy. Cóż męski punkt widzenia ;)))
Kama

4. Data: 2002-11-21 09:24:33

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się zdziwiłam, sądziłam, że tabletki likwidują zespół napięcia,

Ja też tak sądziłam, nigdy nie było to specjalnie uciążliwe, a po
rozpoczęciu przyjmowania Logestu myślałam że w ogóle zniknie, a tu masz...
ostatnie miesiące to się nie poznaję...

Tak sobie jeszcze pomyślałam że może to mieć związek z trybem życia jaki
prowadzę - praca na 2 etaty, 2 fakultety, mało wolnego czasu. Stres też na
pewno robi swoje..

. ZNM przechodzę
> bardzo ciężko i fizycznie, i psychicznie (ból piersi, obrzmienie całego
> ciała, nerwy, drażliwość) i to już ok. 2 tygodni przed spodziewaną
> miesiączką.

A ja właśnie fizycznych objawów raczej nie mam, ale za to znacznie chyba
gorsze psychiczne - totalny dół, deprecha, płacz, itp..
Słyszałam o jakiś środkach ziołowych chyba, łagodzących takie objawy jak
opisujesz, może Tobie one by pomogły. Zapytaj w aptece.

pozdr
Majka

5. Data: 2002-11-21 11:09:05

Od: "Xawery" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy przyjmowaniu tabletek w trakcie okresu mają prawo takie objawy
> wystąpić? (trochę nielogiczne pytanie, w końcu o jakim prawie mozna mówić

Takie rozbisurmanione, niepokorne i nieprzyjazne osoby jak ty powinno się
izolować od ludzi.

6. Data: 2002-11-21 11:59:14

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie rozbisurmanione, niepokorne i nieprzyjazne osoby jak ty powinno się
> izolować od ludzi.

A dla takich jak Ty przydałby się moderator na grupie.

Chyba logiczne jest że nie zależy to od mojej woli (a może dla faceta
nielogiczne?)

7. Data: 2002-11-21 16:31:18

Od: "BliSki." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" wrote:
> A dla takich jak Ty przydałby się moderator na grupie.

Wyjęłaś mi to z ust.

> Chyba logiczne jest że nie zależy to od mojej woli (a może dla faceta
> nielogiczne?)

Logiczne logiczne.
Przynajmniej ja rozumiem ;)

--
BliSki

8. Data: 2002-11-22 15:44:38

Od: "Xawery" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BliSki." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wyjęłaś mi to z ust.

> Logiczne logiczne.
> Przynajmniej ja rozumiem ;)
>
> --
> BliSki

tak wejdź jej do tyłka BLISKI - już jesteś "blisko" tego wyczynu z taką
gadką !! !! !!

9. Data: 2002-11-25 16:31:42

Od: "BliSki." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Xawery" wrote:
> tak wejdź jej do tyłka BLISKI - już jesteś "blisko" tego wyczynu z taką
> gadką !! !! !!

EOT

Pozdrowienia
złamanie