pigulki

1. Data: 2005-06-14 06:22:48

Temat: pigulki
Od: "marzenka" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie moze niekoniecznie dotyczace urody ale zapewnie wiele z was
bedzie moglo mi pomoc w rozwiklaniu kilku zagadek, otoz zaczelam zazywac
pigulki antykoncepcyjne Diane 35 i mam pytanko; w ulotce pisze ze pigulke
zaczyna sie brac w dzien tygodnia w ktory dostaje sie menstruacje i pozniej
leci zgodnie z kierunkiem ruchow wskazowek zegara ale czy ma znaczenie od
ktorej pigulki w opakowaniu sie zaczyna?! czy tam w ogole jest jakis
poczatek czy tez wszytkie pigulki maja taki sam sklad i wszytsko wsio ryba?!
i jeszcze jedno wlasniewczoraj skonczylam pierwsze opakowanie i tak sie
zastanawiam czy wystepowaly u was np plamienia przez pierwszy okres
zazywania ?!
Z gory dzieki za wskazówki, chociaz i tak lada chwila skocze do ginekologa
ozdrawiam

1. Data: 2005-06-14 06:55:47

Temat: Re: pigulki
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marzenka" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ktorej pigulki w opakowaniu sie zaczyna?! czy tam w ogole jest jakis
> poczatek czy tez wszytkie pigulki maja taki sam sklad i wszytsko wsio

Droga Marzenko.

Zaraz Cię zjedzą. Grupa ma okresloną tematyke i tabletki antykoncepcyjne się
w niej nie mieszczą. Owszem, bardzo często dyskusje dryfują tu na tematy
znacznie odległe od urody i czasem nawet otrą się o piguły. Ale istnieją
pewne tamty, które są tu szczególnie źle widziane i grupowiczki się
starsznie irytują. Przykład - jak facet prosi o radę jakie perfumy kupić
swojej dziewczynie w prezencie. Niestety pytania o tabletki antykoncepcyjne,
a już szczególnie o sposób zażywania, to kolejny z zakazanych tematów. :)
Na przyszłośc lepiej pytać na pl.sci.medycyna.

No ale jak już odpowiadam, to szybciutko napisze Ci odpowiedź. Wszystkie
tabletki w opakowaniu Diane mają taki sam skład, wiec obojętnie od której
zaczniesz. Dla Twojej wygody producent wydrukował od spodu listka dni
tygodnia, więc weź pigułkę przypadającą na aktualny dzień tygodnia, czyli
wtorek. Masz 3 takie 'wtorkowe' pola - obojętnie od którego zaczniesz.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-14 09:10:54

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> swojej dziewczynie w prezencie. Niestety pytania o tabletki
antykoncepcyjne,
> a już szczególnie o sposób zażywania, to kolejny z zakazanych tematów. :)
> Na przyszłośc lepiej pytać na pl.sci.medycyna.

Diane jest tutaj chyba wyjątkiem, bo służy do korygowania urody:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-06-14 22:14:49

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Zaraz Cię zjedzą. Grupa ma okresloną tematyke i tabletki
> antykoncepcyjne się
> w niej nie mieszczą.

ale na szczescie sa dobre dusze Joanno...ukłon w Twoja strone, bez
schizy

gosia

1. Data: 2005-06-15 00:04:34

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message
> ale na szczescie sa dobre dusze Joanno...ukłon w Twoja strone, bez schizy

Racja. W koncu niejednokrotnie dyskusje na temat robia sie offtopikowe w
miare rozwoju watku. I jakos wtedy nikt sie nie piekli. Pozdrawiam!

s_s

1. Data: 2005-06-15 06:13:38

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"svenja_svensson"

> Racja. W koncu niejednokrotnie dyskusje na temat robia sie offtopikowe
> w miare rozwoju watku. I jakos wtedy nikt sie nie piekli. Pozdrawiam!

W miarę rozwoju - to są kluczowe słowa :)
Żeby nie było OT - mnie się tam cera nic a nic nie poprawiła po Dianie. A
szkoda... :)

Czarnulka

1. Data: 2005-06-15 08:57:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/15/2005 8:13 AM,Użytkownik Czarnulka usiadł wygodnie i napisał:

> Żeby nie było OT - mnie się tam cera nic a nic nie poprawiła po Dianie. A
> szkoda... :)

Mi też nie. A na dodatek utyłam 12 kilo :((( Powiedziałam ginowi, że
każda, tylko nie Diane :)

Krusz.

--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-15 09:33:22

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> "svenja_svensson"

> W miarę rozwoju - to są kluczowe słowa :)
> Żeby nie było OT - mnie się tam cera nic a nic nie poprawiła po Dianie. A
> szkoda... :)

Bo Diane, to nie jest remedium na cere. To lek anytestosteronowy i dziala
wtedy, gdy tradzik jest na podlozu nadmiernej ilosci testosteronu.
hafsa

1. Data: 2005-06-15 10:45:41

Od: "kinia" <kinia@gawab_usunto.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message

> Mi też nie. A na dodatek utyłam 12 kilo :((( Powiedziałam ginowi, że
> każda, tylko nie Diane :)

A moja po Regulonie wygląda nieźle, a i schudłam ze 3 kg;)

1. Data: 2005-06-16 08:18:18

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> Mi też nie. A na dodatek utyłam 12 kilo :((( Powiedziałam ginowi, że
> każda, tylko nie Diane :)

Ja też utyłam, ale nie po Dianie. Po prostu mój TZ jak mnie widzi (niestety
raczej rzadko, niż często) to się zaczynają regularne obiadki, śniadanka,
kolacje po północy i popcorny w kinie. A teraz dzielnie ćwiczę i udaję, że
mi to sprawia przyjemność :)

Czarnulka

Chwale i nie chwale. Do wlosow.
"trwalsze" ususanie włosów