Re: piling do stop poszukiwany

Data: 2004-06-09 10:04:23
Temat: Re: piling do stop poszukiwany
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl>

Hafsa wrote:

> Bierzesz fusy od kawy- np po zaparzeniu kawy w ekspresie, lub zaparzasz sama
> kawe i bierzesz fusy, kawe wypijasz :-))) i plingujesz sie nimi, mieszalam
> ze zwyklym pilingiem do ciala i z maseczka z glinki zielonej, ale roznicy
> nie zauwazylam w dzialaniu, same fusy i tyle.

A ja zauważyłam różnicę przy mieszaniu fusów z "czymś" =]

fusy + cukier = ostry, mocno ścierający, pobudzający krążenie peeling,
lepiej nie stosować częściej, niż dwa razy na tydzień;

fusy + oliwa z oliwek (taka kuchenna) = delikatny peeling to
przesuszonej skóry, można codziennie;

fusy + jogurt naturalny = kojący, relaksujący peeling do podrażnionej
skóry, można codziennie;

fusy + wódka 45% (nie miałam spirytusu) = delikatny, ujędrniający
peeling, mocno wysusza skórę, raczej raz, góra dwa razy w tygodniu;

fusy + sól gruboziarnista = doskonały peeling do stóp, świetnie radzi
sobie ze skórkami w miejsach, gdzie trudno je usunąć pumeksem, 2-3 razy
w tygodniu.

Więcej póki co nie próbowałam, ale to tylko kwestia czasu i pomysłu =]

Pozdrawiam,
Karola