pilnie szukam przepisu na brokuły

1. Data: 2003-05-15 13:51:58

Temat: pilnie szukam przepisu na brokuły
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dokładnie brokuły polane jakimś sosem - serowym - niby nic ale jaki to ma
być ser-. Proszę pomóżcie!!!
Aga

1. Data: 2003-05-15 16:35:14

Temat: Re: pilnie szukam przepisu na brokuły
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> A dokładnie brokuły polane jakimś sosem - serowym - niby nic ale jaki to
ma
> być ser-. Proszę pomóżcie!!!

Niedawno bylo na temat sosow do brokulow . Poczytaj sobie watek "brokuly -
czym polac".

1. Data: 2003-05-15 16:47:51

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zefirka" <z...@i...pl> wrote in message

> [...]
> czym polac".
>
> Dzięki, szukałam ale może niedokładnie, znalazłam tylko wątek z brokułami
ale raczej to była dyskusja na inny temat niż ten sos. Dzieki jeszcze raz
poszukam.
Aga

1. Data: 2003-05-15 17:08:47

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale raczej to była dyskusja na inny temat niż ten sos. Dzieki jeszcze raz
> poszukam.

Link do tego watku (pewnie sie polamie wiec bedziesz musiala posklejac):

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&threadm=b79gf5%2
4bq5%241%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=1&prev=/groups%
3Fq%3Dbroku%25C5%2582y-c
zym%2Bpola%25C4%2587%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%
26inlang%3Dpl%26selm%3Db
79gf5%2524bq5%25241%2540atlantis.news.tpi.pl%26rnum%
3D1

Margola podaje tam przepis na sos z sera plesniowego...

1. Data: 2003-05-15 17:26:22

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:zQPwa.23360$_b1.251669@news.chello.at,
zefirka <z...@i...pl> a écrit:

> [...]
26inlang%3Dpl%26selm
%3Db
> 79gf5%2524bq5%25241%2540atlantis.news.tpi.pl%26rnum%

To samo tylko w bardziej cywilizowanej formie :-)
http://minilien.com/?SjsivJv33A

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-05-15 20:15:42

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zefirka, Ewa - jestescie wielkie! Jutro robie!!!
Aga

1. Data: 2003-05-15 20:53:29

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> A dokładnie brokuły polane jakimś sosem - serowym - niby nic ale jaki to
> [...]

Prosze ( z mniam mniam - rewelacja)

Składniki:

30 dag mrożonych brokułów
20 dag makaronu
1,5 szkl rosołu
8 dag żółtego sera
1 cebula
5 dag migdałów (płatki!)
4 łyżki mąki
3 łyżki masła
2/3 opak. gęstej śmietany
natka pietruszki
sól
pieprz

Sposób przygotowania:

Brokuły gotować w osolonym wrzątku 10 - 15 min.
Ugotować makaron.
Migdały zrumienić na suchej patelni.
Na patelni stopić masło i zeszklić posiekaną cebulę.
Dodać mąkę, zrumienić.
Zalać rosołem, dodać śmietanę, starty żółty ser, wymieszać aż ser się
roztopi.
W naczyniu żaroodpornym ułożyć brokuły, makaron, prażone migdały, zalać
sosem serowym i posypać natką pietruszki (natkę namoczyć wcześniej w oleju).
Piec w 200 st. C przez ok. 20 min.

begin 666 blk.gif
K1TE&.#EA`@`"`( ``````/___R'Y! $`````+ `````"``(```("A%$`.P``
`
end

1. Data: 2003-05-15 21:01:46

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> To samo tylko w bardziej cywilizowanej formie :-)
> http://minilien.com/?SjsivJv33A

Oo sprytne ;)

1. Data: 2003-05-15 21:02:23

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zefirka, Ewa - jestescie wielkie! Jutro robie!!!

Pochwal sie jak wyszlo :)

1. Data: 2003-05-15 21:24:22

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:ba0up3$ma7$1@nemesis.news.tpi.pl,
Izis_ <i...@w...pl> a écrit:
> [...]
> zalać sosem serowym i posypać natką pietruszki (natkę namoczyć
> wcześniej w oleju). Piec w 200 st. C przez ok. 20 min.

Wyslalas z zalacznikiem, wiec na wielu serwerach twoj post nie
przejedzie :-(

Ewcia

--
Niesz !