fasola konserwowa- jak zrobic samemu?

1. Data: 2003-05-15 08:07:03

Temat: fasola konserwowa- jak zrobic samemu?
Od: "Andrzej Jaroszyk" <t...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna we wlasnym zakresie zrobic taka fasole jak ta w puszkach
(konserwowa)?

Andrzej

1. Data: 2003-05-15 08:43:35

Temat: Re: fasola konserwowa- jak zrobic samemu?
Od: "Andrzej Jaroszyk" <t...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedna uwaga.
Nie chodzi mi o zrobienie takiej fasolki w słoikach zeby polezala kilka
miesiecy, a jedynie o to jak surowa, sucha i twarda fasole zmienic w taka
jak ta wyjeta z puszki, czyli miekka.

Andrzej

1. Data: 2003-05-15 09:04:26

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Jaroszyk wrote:
> [...]
> Nie chodzi mi o zrobienie takiej fasolki w słoikach zeby polezala kilka
> miesiecy, a jedynie o to jak surowa, sucha i twarda fasole zmienic w taka

Ugotowac? ;-)

Maria

1. Data: 2003-05-15 09:05:21

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ugotowac? ;-)

Wczesniej jeszcze moczyc przez 12 godz.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-05-15 13:22:42

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 May 2003 11:04:26 +0200, Maria <m...@g...com> wrote:

>Ugotowac? ;-)

Rotfl ;)
--
Sabina

tahini - jest w warszawie
RE: szparagi - pytania poczatkujacego ;)
Szczawiowa - beznadziejnie lamerskie pytanie
Kuchnię przedpokój odnowię w Wa-wie
gęś św Marcina pilne!!!