Kuchnię przedpokój odnowię w Wa-wie

1. Data: 2003-05-15 06:15:55

Temat: Re: Kuchnię przedpokój odnowię w Wa-wie
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaKa" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
news:MSGwa.12080$_b1.154119@news.chello.at...
> Niedrogo!

================
To ja proponuję (UWAGA) książkę kucharską ;]]]]]]] - to w ramach odnowienia
"kuchni" gdy stare przepisy się znudziły ;]]]]]] a jeśli za droga książka
to proponuję parę stron chociażby z faq naszej grupy

Na przedpokojach się nie znam - chyba można połączyć z kuchnią ;))))))))
=================== pozdrawiam ========================

1. Data: 2003-05-15 06:56:44

Temat: Kuchnię przedpokój odnowię w Wa-wie
Od: "MaKa" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedrogo!

Marek
no-spam z adresu lub M...@c...pl

1. Data: 2003-05-15 07:38:09

Od: "MaKa" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to proponuję parę stron chociażby z faq naszej grupy
>
> Na przedpokojach się nie znam - chyba można połączyć z kuchnią ;))))))))

;o)
zabawne ;o)
wiem do czego "pijesz" ale
ogólnosfiatoowy brak kasy przed wniebowstĄpieniem do UNII
zmusza do wszystkiego
;o)

Marek
no-spam z adresu lub M...@c...pl

1. Data: 2003-05-15 08:38:11

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaKa wrote:
> zabawne ;o)

?

/ciach/

> zmusza do wszystkiego
> no-spam z adresu lub M...@c...pl
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I kto to mówi/pisze.....

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-05-15 08:59:11

Od: "MaKa" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> wypocił w wiadomości

> I kto to mówi/pisze.....
>
> --
> Pzdr
> Pe Ka
> Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

"Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl>
^^^^^^^
Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

Co za różnica co jest w adresie no-spam czy "beztego"
nie jestem spamerem!
wkurza mnie tylko jak mój 13 letni dzieciak odbiera pocztę od kolegów i
natrafia na obrazy onanizmu; członków; kopulacji; sex oralny itp

1. Data: 2003-05-15 09:38:22

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaKa wrote:
> nie jestem spamerem!

Nie?
To post, który zapoczątkował ten bezsensowny wątek napisał też Twój syn?
Jest na stronie grupowej netykieta? Jak jest to przeczytaj, jak nie ma to
trzeba dodać.
Echhh

1. Data: 2003-05-15 11:25:56

Od: "MaKa" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie?
^^^
Oświeć siebie co to SPAMER!

1. Data: 2003-05-15 11:59:27

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaKa wrote:
> Oświeć siebie co to SPAMER!

Może podasz źródło, z którego korzystasz a propos tej definicji, bo nijak
nie czuję się "oświecony"

PS. Zresztą chyba EOT, bo spamerom nie powinno się odpowiadać, a tym
bardziej z nimi dyskutować.

1. Data: 2003-05-15 12:40:16

Od: "MaKa" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> wyciapciał w
wiadomości news:b9vvph$eci$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Może podasz źródło, z którego korzystasz a propos tej definicji, bo nijak
> nie czuję się "oświecony"

masz PLONKA wg konwencji

1. Data: 2003-05-15 13:05:35

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaKa wrote:
> masz PLONKA wg konwencji

W Outlooku? Ciekawe :-/

--
Pzdr
Pe Ka
Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

gęś św Marcina pilne!!!
ślimaki jakieś ciekawe przepisy???
Co do kotletów sojowych?
Dawno nie było żadnej relacji na żywo... ;-)
Szukam przepisu na Langosze