pishinger

1. Data: 2002-01-14 21:08:55

Temat: pishinger
Od: "Marcik" <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos z was robil te pyszne wafelki domowym sposobem i chcialby sie ze
mna podzielic przepisem? Bardzo prosze :)

1. Data: 2002-01-14 22:03:19

Temat: Re: pishinger
Od: "Alek" <a...@k...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, najlepsze sa na:
www.skot.com.pl
i nie jest to reklama
pyszne... domowe zjadlem pare paczek
nawet pishinger zarejestrowali
Alek

1. Data: 2002-01-14 22:21:16

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam, najlepsze sa na:
>www.skot.com.pl
>i nie jest to reklama
>pyszne... domowe zjadlem pare paczek
>nawet pishinger zarejestrowali

A gzdie to mozna kupic??? Bo ja jestem z Krakowa, a ich produktow nie
widzialam - choc powinny byc w Krakowie.
Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-14 23:13:29

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcik" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
> moze ktos z was robil te pyszne wafelki domowym sposobem i chcialby sie ze
> mna podzielic przepisem? Bardzo prosze :)

Ja robiłem. Ostatnio z przepisu Bobka Makłowicza w CK Kuchni, którą niedawno
zanabyłem. Niestety nie mam akurat pod ręką. W razie czego, podam jutro.

Zasadnicza idea jest taka, że ucieramy masło z cukrem i żółtkami, dodajemy
ztartą gorzką czekoladę i orzechy (posiekane lub mielone), taką masą
przekładamy wafle, które następnie polewamy polewą czekoladową (gorzka
czekolada, trochę masła, odrobina wody).

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2002-01-15 12:54:56

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]
> przekładamy wafle, które następnie polewamy polewą czekoladową (gorzka
> czekolada, trochę masła, odrobina wody).

Witam po raz pierwszy !
To dobra okazja aby sie poznać i od razu wkupić (taka tu ponoć tradycja jak
sie zorientowałam)
Ja robię pishingiera również z przepisu pana Makłowicza ale z TV.
Kostkę masła utrzeć z 25 dkg cukru pudru i 3 jajkami. Rozpuścić trzy łyżki
kakao w odrobinie gorącej wody i gdy wystygnie wlać do reszty masy. Wsypać
torebkę cukru wanilinowego. Na samym końcu dodać kieliszek jakiegoś fajnego
alkoholu np. rumu ( ja dodaję whisky albo Bailey's).
Smarować wafelki, wstawić do lodówki a potem patrzec jak znika w paszczach
ukochanych osób.
Pozdrawiam !
Patrycja

1. Data: 2002-01-15 13:16:19

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perfekcja" <p...@r...fm> napisał w wiadomości
Dobra, to ja podam teraz te proporcje z CK Kuchni:

5-6 wafli, 100g gorzkiej czekolady, 150 g masła, 100 g cukru,
2 żółtka, 100 g orzechów laskowych lub włoskich

Polewa: 100 g czekolady, 50 g masła (+ troszkę wody).

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

najlepszy sernik to podobno
sos do brokułów
Ser zolty