pl.sci.medycyna - banda nadetych ignorantow

1. Data: 2000-09-19 12:06:45

Temat: pl.sci.medycyna - banda nadetych ignorantow
Od: Grzegorz Szymanski <g...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta wypowiedz na pewno obrazi kilka osob, ale nie chcac
byc dluznym o to mi wlasnie chodzi:
Przede wszystkim chodzi o Przemyslawa Slugockiego i Cimeriesa.
Poza tym wypowiadam
sie w imieniu innych ludzi - sledzilem przez jakis czas Wasze
superinteligentne odpowiedzi na "niepodrecznikowe" pytania.
Po co Wy tu jestescie? Czy ktos tu sie wogole zajmuje medy-
cyna? Przeciez tu kroluje amatorka.
Wyzywacie sie na klawiaturach opisujac przelomowe odkrycia
naukowcow i nic z tego nie wynika. Zadnej kreatywnosci.
Nie raz i nie dwa widzialem dziesiatki odpowiedzi na pytanie
czlowieka np. czy istnieja operacje przedluzajace penisa, a na
grupie pojaiwaly sie odpowiedzi "smiechu wartego grona lekar-
skiego" w stulu:" "mozg sobie przedluz", "kup sobie lalke" itd.
Szkoda dla Was marnowac miejsce na serwerze !!!
Na moje pytanie dotyczace podnoszenia cisnienia przez adre-
naline posypaly sie odpowiedzi, zebym skoczyl z mostu to mi
sie poziom podniesie. Baaardzo tworcze i odkrywcze...
Uwazacie, ze tak fajnie jest wyjac sobie rok z zyciorysu, siedzac
w smierdzacych koszarach, pijac tanie wino i pieprzyc koszarowe
dziwki??? To chyba jasne, ze jak ktos sie szanuje to zrobi wszyst-
ko by tam nie pojsc. A co maja zrobic ludzie zupelnie zdrowi ?
Trzeba pokombinowac. Ale dopoki bedziemy mieli takie grupy
dyskusyjne jak ta - nic konstruktywnego nikt sie nie dowie.

Grzegorz

=====================
Grzegorz Szymanski Poland
mailto:g...@c...com.pl
UIN:9522516 nick: QfeL
Undernet, DalNet,IrcNet,EfNet

2. Data: 2000-09-19 12:55:11

Temat: Re: pl.sci.medycyna - banda nadetych ignorantow
Od: "Duugopis" <b...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie popieram tego, co moj przedmowca napisal o unikaniu wojska, ale poza tym ze
wszystkim
sie zgadzam.
Przede wszystkim, uwazam, ze ta grupa powinna byc moderowana. Dobrze byloby tez
rozpropagowac idee korzystania z niej wsrod lekarzy. Wielu z nich ma internet, ale
pojecia
nie ma co to sa grupy dyskusyjne! (jak wiekszosc uzytkownikow Internetu znaja tylko
e-mail
i WWW).

Mnie tez denerwuja glupie docinki o przedluzaniu mozgu itp.
A przeciez to forum mogloby byc nieoceniona pomoca dla pacjentow i niezastapionym
miejscem
wymiany doswiadczen dla lekarzy!

Pozdrawiam wszystkich z nadzieja, ze kiedys cos z tego bedzie...
LK

3. Data: 2000-09-19 13:55:37

Od: "Adam Szczebak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wez troche na wstrzymanie.
przeciez wiesz chyba, ze unikanie wojska jest nielegalne, nikt nie bedzie
sobie strzepil jezyka na ten temat w sieci, a poza tym to jest grupa
pl.sci.medycyna, a nie pl.unikanie.wojska

ja uwazam ponizsze wypowiedzi za bardzo celne i na miejscu, moze po prostu
razem z zanikiem szarych komorek, zaniklo tez poczucie humoru....

adam

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-19 14:08:44

Od: "Waldemar Thiel" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

| Na moje pytanie dotyczace podnoszenia cisnienia przez adre-
| naline posypaly sie odpowiedzi, zebym skoczyl z mostu to mi
| sie poziom podniesie. Baaardzo tworcze i odkrywcze...

Grzegorz - nie mozesz wymagac tutaj od nikogo pomocy. To czy ktos
zechce odpowiedziec na jakas wiadomosc, albo nie - to juz jest dobra
wola tej osoby. Zgadza sie, ze listy dyskusyjne sa po to aby wymieniac
informacje, szukac pomocy etc. ale jak i w zyciu tak i tutaj
obowiazuje troche kultury, a juz na pewno nigdy nie pomoglbym osobie,
ktora by ode mnie _zadala_ tej pomocy.

Nie uczestnicze w dyskusjach na tej liscie zbyt owocnie, poniewaz
jestem informatykiem, a nie lekarzem - dlatego mam bardzo malo do
powiedzenia, ale czytam ja systematycznie aby poglebic swoja wiedze
oraz znalezc jakies ciekawe informacje. Zauwazylem, ze czesto ludzie
zglaszaja sie tutaj z konkretnym problemem i czasami otrzymuja pomoc,
a czasami nie. Nie zawsze mozna oczekiwac, ze ktos pomocny znajdzie
czas i ochote, aby te pomoc okazac.

| Uwazacie, ze tak fajnie jest wyjac sobie rok z zyciorysu, siedzac
| w smierdzacych koszarach, pijac tanie wino i pieprzyc koszarowe
| dziwki???

I do kogo te pretensje ? Do niewinnych osob na tej liscie ? Do ludzi,
o ktorych nic nie wiesz, ktorych nie znasz ?

Pozdrawiam Ciebie i wszystkich na tej liscie,

Waldek

5. Data: 2000-09-19 15:40:15

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szymanski napisał(a) w wiadomości:
<3...@c...com.pl>...
> [...]
>Trzeba pokombinowac. Ale dopoki bedziemy mieli takie grupy
>dyskusyjne jak ta - nic konstruktywnego nikt sie nie dowie.

O tak, a pan Grzegorz wnosi na liste wieeele konkretow. Skoro nie kapujesz o
co tu chodzi to ci podpowiem: to, co chcesz zrobic jest sprzeczne z prawem.
Na tej liscie sa lekarze. Czesto podpisuja sie imieniem i nazwiskiem.
Sadzisz, ze ktorys z nich poswieci swoja reputacje, ba,nawet kariere
zawodowa, zeby pomoc nastolatkowi chcacemu wymigac sie od sluzby??? Nawet
jesli jakis lekarz (nie pisze o zadnym konkretnym, to nie insynuacja
wzgledem obecnych na grupie!) bylby sklonny dorobic sobie pomagajac takim
jak ty to z
pewnoscia nie przez internet. Skad moze wiedziec czy jestes tym za kogo sie
podajesz? To po pierwsze,a po drugie zaden szanujacy sie lekarz nie narazi
swiadomie zdrowia pacjenta, nawet chwilowo.

Dotarlo czy masz jeszcze jakis rownie powazny problem?

Cimeries

6. Data: 2000-09-19 18:02:08

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szymanski wystukał(a):

> [...]
> Trzeba pokombinowac. Ale dopoki bedziemy mieli takie grupy
> dyskusyjne jak ta - nic konstruktywnego nikt sie nie dowie.

Trudna sprawa z tym ciśnieniem. Ale słyszałem o gościu, który też
był całkiem zdrowy, a Ojczyźnie służyć nie chciał. Na szczęście był
pomysłowy i uciął sobie stopę - pomogło.
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@i...net.pl

7. Data: 2000-09-19 19:32:01

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duugopis napisał(a) w wiadomości: <8q7noe$3fs$1@news.onet.pl>...
> [...]
niezastapionym miejscem
>wymiany doswiadczen dla lekarzy!
>
>Pozdrawiam wszystkich z nadzieja, ze kiedys cos z tego bedzie...

Mogloby byc, ale co czy tez kogo moderowac? Ludzi wyskakujacych z problemami
niezwykle nie na miejscu (brakuje jeszcze tylko, zeby pytano tu o tanich
dealerow LSD), nieodpowiedzialnych probujacych dawac porady medyczne nie
liczac sie ze skutkami (vide optymalni) czy tych deczko ironicznych (czyli i
mnie)?

pozdrawiam
Cimeries

8. Data: 2000-09-19 22:10:39

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Sep 2000 14:06:45 +0200, Grzegorz Szymanski
<g...@c...com.pl> wrote:

[...]

> [...]
>dziwki??? To chyba jasne, ze jak ktos sie szanuje to zrobi wszyst-
>ko by tam nie pojsc. A co maja zrobic ludzie zupelnie zdrowi ?
Zapuść wyszukiwarkę, jest gdzieś w sieci specjalna strona o metodach
reklamowania się od woja (prawnego i medycznego). Była minirecencja w
którymś z numerów Entera (jakbyś nie znalazł oni mają archiwum w
sieci)
--
"Entuzjazm bez rozumu jest bezużyteczny i niebezpieczny."
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= r...@b...pl ==-== Robert Pyzel =-=

9. Data: 2000-09-20 00:45:31

Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

Jesli stac Cie na obrzucanie ludzi blotem w tak wymyslny sposob, to powinno
Cie tez stac na legalne unikniecie wojska, a to bedzie wymagac pewnego
poziomu intelektualnego.............. Proponuje, zebys zdawal na medycyne -
jak juz sie dostaniesz, to masz 6 lat odroczenia (do 25 r.z.), chyba ze
zawalisz roczek, to 7 lat. Tak wiec skonczysz studia w wieku 26 lat.
Zostanie Ci tylko rok "migania sie".
Jest jeszcze jedna korzysc - na studiach naucza cie korzystac z biblioteki.
To jest taki duzy budynek z roznymi ksiazkami................. W jakiejs
napewno znajdziesz odpowiedzi na Twe pytania..............

Ale dopoki bedziemy mieli takie grupy
> dyskusyjne jak ta - nic konstruktywnego nikt sie nie dowie.

Latwo narzekac. Moze zrobisz cos lepszego?

> Grzegorz

MiloszM.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

10. Data: 2000-09-20 06:11:38

Temat: Re: pl.sci.medycyna - banda... popieram A.Szczerbaka
Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora