placek marchwekowy

1. Data: 2004-06-18 13:50:33

Temat: placek marchwekowy
Od: "Aniela" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. jestem tu nowa i od razu chcialabym prosic was o pomoc. czy ktos z
was zna przepis na placek z marchwii? jesli tak, prosze o szybka odpowiedz.

z gory dziekuje, anielka

1. Data: 2004-06-18 14:26:43

Temat: Re: placek marchwekowy
Od: "Kaja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam. jestem tu nowa i od razu chcialabym prosic was o pomoc. czy ktos z
> was zna przepis na placek z marchwii? jesli tak, prosze o szybka odpowiedz.

Poszukaj sobie :
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
8&q=ciasto+z+marchwi&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec
.kuchnia

1. Data: 2004-06-18 15:41:58

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"piernik" marchwiowy:

1 szkl. Cukru

1 szkl. Oleju

1 2/3 szkl. Mąki

3 całe jaja

2 szkl. Tartej marchwi

po 1 ? łyżeczki kakao, cynamonu, sody i proszku do pieczenia

cukier ukręcić z olejem, dodać jaja,

dodać resztę

piec 40 min.

1. Data: 2004-06-18 15:59:55

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniela" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam. jestem tu nowa i od razu chcialabym prosic was o pomoc. czy ktos z
> was zna przepis na placek z marchwii? jesli tak, prosze o szybka
odpowiedz.

Ciasto marchewkowe - niby piernik

2 szklanki marchewki utartej na drobnej tarce
2 szklanki maki
2 - 4 łyżki cukru, najlepiej brązowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka cynamonu lub przyprawy do pierników
2 łyżki skórki pomarańczowej
bakalie - ok szklanki - wczesniej zalać wrzątkiem
1/3 szklanki oleju
woda w razie potrzeby

bakalie, skórkę, marchew mieszmy ze sobą.
Mąkę mieszamy z proszkiem do pieczenia, cynamonem i szczyptą soli.
mieszamy mąkęz bakaliami i olejem, dodając tyle wody, aby wyszło dość gęste
ciasto.

Wkładamy ciasto do blaszki i pieczemy około godziny w 180-190stC

-----

I drugie:

Ciasto Marchewkowe
2 szklanki maki
1/2 szklanki cukru
2 lyzeczki proszku do pieczenia
2 lyzeczki cynamonu
1 lyzeczka soli
3 szklanki startej marchwi
1/2 szklanki siekanych orzechow (wloskich)
1 szklanka oleju
3 jajka (oddzielic zoltka od bialek)

Ubic piane z bialek i cukru. Polaczyc z reszta wymieszanych skladnikow.
Piec w temp ~180 stopni C ok 40 min.(piekarnik elektryczny).
Mozna podac z bita smietana lub polewa czekoladowa.

Sowa

1. Data: 2004-06-19 18:56:17

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inne ciacho z marchewki robil dzis Pascal... Pewnie na jego stronie beda
przepisy:

http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid7
1/

Pozdrawiam Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

tagiatelle ze szpinakiem i pomidorami [p]
sezon na szpinak i jarmuz - kiedy?
Sosik do leczo na zime
Ile dać imbiru?
Wątróbka