plastikowe okulary operacyjne

1. Data: 2005-12-27 13:51:55

Temat: plastikowe okulary operacyjne
Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co robic żeby nie parowały? Proszę o sprawdzone metody a nie teorie...
Z góry dzięki...
Pozdrawiam. Morris

2. Data: 2005-12-27 14:08:42

Temat: Re: plastikowe okulary operacyjne
Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Namydlić od wewnątrz, wytrzeć do sucha bez płukania. Zwykle pomaga :)

3. Data: 2005-12-27 14:13:02

Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

deberg napisał(a):
> Namydlić od wewnątrz, wytrzeć do sucha bez płukania. Zwykle pomaga :)

Ok, wypróbuję... :) Dzięki.
Morris

4. Data: 2005-12-27 14:52:04

Od: "Yusek" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak masz znajomego dentyste to wywierć sobie kilka dziurek na górnej ścianie
okularów.

5. Data: 2005-12-27 18:20:00

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co robic żeby nie parowały? Proszę o sprawdzone metody a nie teorie...
> Z góry dzięki...
> Pozdrawiam. Morris

Sa jeszcze jakies preparaty (stosowane np do okolarow do plywania) - widze,
ze sie zabezpieczasz... :) czyzby cos wpadlo do oczka :)

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

6. Data: 2005-12-27 19:49:54

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morris" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Co robic żeby nie parowały? Proszę o sprawdzone metody a nie teorie...

nie osadzac gleboko na nosie

7. Data: 2005-12-27 20:37:21

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
A najlepsze do tego mydło glicerynowe:-)
--
Marek Li

8. Data: 2005-12-28 16:47:23

Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

- widze,
> ze sie zabezpieczasz... :) czyzby cos wpadlo do oczka :)

Nic smiesznego - jak ja po pierwszym zabiegu w okularach (zwyklych)
zobaczylem ile sie na nich osadzilo - to przekonalem sie do pelnej ochrony..

9. Data: 2005-12-28 16:52:17

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - widze,
>>

> Nic smiesznego - jak ja po pierwszym zabiegu w okularach (zwyklych)
> zobaczylem ile sie na nich osadzilo - to przekonalem sie do pelnej
> ochrony..

doskonale o tym wiem... tych bardzo drobnych sie nie wyczuwa
pisze z ":)" bo sam zanm doskonale ten problem, przy operacjach
ortopedycznych krew chlapie na wszystkie strony

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

Który termometr?
Flegma w gardle ??
wysokie ciśnienie
[do kardiologa] - moze mi ktos wyjasnic co to znaczy ...
Mefacit