pleśń pod fugą

1. Data: 2006-10-30 12:50:10

Temat: pleśń pod fugą
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w lazienkce w miejscu laczenia sie wanny ze sciana jest polozona fuga
(biala). Fuga jest kladziona tam co pol roku, czasami czesciej bo ciagle
wychodzi z pod niej czarna plesn. zaczyna mnie to denerwowac. zawsze
przed polozeniem fugi jest dokladnie skrobanie, suszenie itd. czy sa
jakies preparaty do polozenia pod fuge aby ta plesn definitywnie
zlikfidowac?

2. Data: 2006-10-30 20:41:29

Temat: Re: pleśń pod fugą
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):
> w lazienkce w miejscu laczenia sie wanny ze sciana jest polozona fuga
> (biala). Fuga jest kladziona tam co pol roku, czasami czesciej bo ciagle
> wychodzi z pod niej czarna plesn. zaczyna mnie to denerwowac.
Mnie to denerwuje od 10 lat, pomimo stosowania wszelkich odgrzybiaczy
itp. Już nawet palnik na myśl mi przychodził. Planuję remont, więc
postanowiłam "zawalczyć" po raz ostatni: nigdy więcej wanny
przylepionej do ściany! Wolnostojącą sobie kupię. Nic mi ani za
nią, ani pod nią, ani na niej nie będzie pleśniało. Dość tego.

3. Data: 2006-10-31 00:11:51

Od: "Snow" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>polozeniem fugi jest dokladnie skrobanie, suszenie itd. czy sa jakies
>preparaty do polozenia pod fuge aby ta plesn definitywnie zlikfidowac?
Witam
a nie mozna tam zastosowac bialego silikonu zamiast fugi?
pozdr Snow

4. Data: 2006-10-31 06:27:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snow" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a nie mozna tam zastosowac bialego silikonu zamiast fugi?

Przestan, toz to jest najwieksze g...(!) Mam nim uszczelnione nie tylko
brodzik i umywalke, ale praktycznie cala lazienke. Dalam sie idiotka kilka
lat temu przekabacic "fachowcom" od siedmiu bolesci, co by polozyc zamiast
tradycyjnych fug (glazura i terakota!). Tam gdzie jest troche wigoci (kabina
przede wszystkim i umywalka)grzyb tworzy sie na tym az milo :/

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

5. Data: 2006-10-31 08:00:10

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> [...]
> tradycyjnych fug (glazura i terakota!). Tam gdzie jest troche wigoci (kabina
> przede wszystkim i umywalka)grzyb tworzy sie na tym az milo :/

generalnie styki wanny czy brodzikow uszczelnia sie silikonem sanitarnym
i mysle, ze grzyb nie wychodzi dlatego, ze jest silikon (bo na fudze
mialabys go wiecej) tylko dlatego, ze moze masz slaba wentylacje w
lazience (?)

--
Pozdrawiam - T0SIA

6. Data: 2006-10-31 08:19:33

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Preparaty niby sa, ale nie dzialaja na dlugo... Ale co ciekawe, dalismy
5 lat temu taka fuge elastyczna z cersanitu (chyba z silikonem) i na
tej fudze grzyb nie rosnie. Robil sie na suficie poki nie pomalowalismy
farba do lazienek, ale nigdy na fudze... Mamy ta fuga uszczelniona
nawet wanne, ale tam tez nic sie nie dzieje.

7. Data: 2006-10-31 08:44:13

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mysle, ze grzyb nie wychodzi dlatego, ze jest silikon (bo na fudze
> mialabys go wiecej) tylko dlatego, ze moze masz slaba wentylacje w

No i generalnie mam uzyty sanitarny;) A i wentylacja niczego sobie, poza tym
drzwi od lazienki zawsze otwarte (koty).

Iwona
//Nie nalezy mylic prawdy z opinia wiekszosci.//
www.kociszce.ao.pl

8. Data: 2006-10-31 09:04:19

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):
> No i generalnie mam uzyty sanitarny;) A i wentylacja niczego sobie, poza tym
> drzwi od lazienki zawsze otwarte (koty).

no to winne sa napewno te koty ;-P

--
Pozdrawiam - T0SIA

9. Data: 2006-10-31 09:06:49

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no to winne sa napewno te koty ;-P

Pewnikiem tak. Na kogos/cos trza zwalic ;P

10. Data: 2006-10-31 09:23:49

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snow napisał(a):

> a nie mozna tam zastosowac bialego silikonu zamiast fugi?
> pozdr Snow

Eh... silikon tez byl wyprobowany. I jest gorzej niz z fuga. Czarne
plamy plesni wychodza spod niego po kilku tygodniach juz ;(

Pólka typu LACK
Odkurzacz dla Babci :)
Blat kuchenny (Wawa)
jak wysoko okap nad kuchenką