problem z oknem PCV

1. Data: 2006-10-30 07:41:43

Temat: problem z oknem PCV
Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Cale lato mialem 'rozszczelnione' okno w pozycji pionowej (tzn klamka
przekrecona pomiedzy otwieraniem pionowym a poziomym okna). Przyszly
pierwsze chlody i chcialem domknac okno. Pojawil sie problem. Nie moge
przekrecic klamki, aby domknac okno (tzn. nie moge 'przelaczyc sie'
pomiedzy otwieraniem w pionie oraz w poziomie - okno moge miec albo
rozszczelnione albo otwarte pionowo). Co z tym fantem zrobic?

2. Data: 2006-11-01 17:09:55

Temat: Re: problem z oknem PCV
Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

(tzn. nie moge 'przelaczyc sie'
> pomiedzy otwieraniem w pionie oraz w poziomie - okno moge miec albo
> rozszczelnione albo otwarte pionowo). Co z tym fantem zrobic?

Jeżeli masz okna reahu lub roplasto z zamkami roto, to:
Otwórz okno tak jak możesz, we framudze są stałe "zamki" na przesuwne
elementy (kołki) ryglujące które są w ramie okna. W zamkach są takie
"dzyndzle" którymi można ruszać. Rozruszaj je bo się prawdopodobnie zastały.
Po "normalnym" otwarciu okna przesmaruj je kroplą oleju maszynowego (ale
żadnym innym).
Mozna także zmienić położenie klamek poprzez energiczne "przegwałcenie" ich
położenia- nie powinno się nic stać.
--
Jackare

3. Data: 2006-11-02 08:01:25

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare napisał(a):
> [...]
> żadnym innym).
> Mozna także zmienić położenie klamek poprzez energiczne "przegwałcenie" ich
Podejrzewam cos innego. Cale lato okno bylo rozszczelnione. W tym
okresie moj blok byl ocieplany. Obawiam sie, ze kawalek tynku mogl wpasc
w jakas szczeline. Problem w tym, ze nie moge wyjac okna. Klamke mam po
prawej stronie okna. Wlasnie po prawej stronie na dole cos uniemozliwia
wyjecie okna. Czy w ogole mozliwe jest jego wyjecie, gdy ustawione jest
w pozycji pionowej?

4. Data: 2006-11-05 20:41:04

Od: "bogi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawej stronie okna. Wlasnie po prawej stronie na dole cos uniemozliwia
> wyjecie okna. Czy w ogole mozliwe jest jego wyjecie, gdy ustawione jest

Spróbuj odkurzaczem wessac to coś lub wydmychać.
Jakim drutem postaraj się to coś przepchnąć do rogu tam jest troche luźniej
może uda się wyciągnąć.

W ostateczności zostaje wykręcenie zawiasów

Powodzenia

piece akumulacyjne - dobór, sprzedaz i montaż
dane adresowe
Piece akumulacyjne - sprzedaż i montaż
okna pcv - Poznan
Cyfrowe podzielniki ciepla - dlaczego nabij?