Re: (plonk!)

From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: (plonk!)
Date: Mon, 8 Sep 2003 08:19:07 +0200

Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl>
news:bjg8cp$b44$2@news.onet.pl...
> [...]

> New Age, tylko o coś bliżej magii, takiej magii, jak magia
> kosmosu. Chciałbym, żeby świat się zmienił; żeby zaczął zwracać
> uwagę na inne rzeczy...
> Niestety, ludzkość w większości składa się z ludzi o umysłach
> myślących tylko racjonalnie, nie puszczających wodzy fantazji w
> utopijne teorie. Oni to budują cywilizację, a tacy jak ja, tylko się
> jej przyglądają, i próbują ją przeżyć. ...Może to jednak lepiej;
> gdybym ja był u władzy, zniszczył bym świat, chcąc go uczynić
> idealnym... dlatego nie uważam, że świat istnieje dzięki mnie;

W ten oto sposób "Nawrocki" odsłaniasz kolejną tajemnicę
ludzkości. Gdy napisałeś: "Fizyk i astrolog, chemik i kleryk; każdy ma swoje
zdanie o kosmosie..." sygnalizujesz, że w
społeczeństwach występują podziały.
Wyjaśniasz także na czym te podziały polegają: "Niestety, ludzkość w
większości składa się z ludzi o umysłach myślących tylko racjonalnie, nie
puszczających wodzy fantazji..."
Ale główny podział przebiega na zupełnie innej płaszczyźnie. :o)
Gdy Jezus przyszedł na Ziemię nauczał "miłości"
Nie wszyscy jednak przyjęli jego nauki bo nie wszyscy są zdolni
do miłości. Ci którzy nie czują "miłosci" - ZABIJAJĄ.
Większość z nich "zaślepiona ROZUMEM" - kreuje cywilizację.
A przecież da się pogodzić w harmonii ROZUM i SERCE.
Nowa nauka o której piszesz - tworzy się i przybiera fraktalny
wielowymiarowy kształt, który nożesz już dostrzec - jeśli szukasz...

\|/
re: