plusik plis

1. Data: 2003-11-20 21:38:10

Temat: plusik plis
Od: "to ja" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli ktoś chce i ma taką małą ochote i chce mi przyznac za ma fotkę małego
plusika to bardzo bym o to prosiła, wszystkim za kłopot serdeczne sory i dzieki
za pomoc
http://www.czluchow.com.pl/index.php?sub=konkurs&zdj
ecie=3fa6b812aaefa.jpg

1. Data: 2003-11-20 21:50:30

Temat: Re: plusik plis
Od: Another <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20 Nov 2003 22:38:10 +0100, na pl.rec.kuchnia, to ja napisał(a):

> [...]
> plusika to bardzo bym o to prosiła, wszystkim za kłopot serdeczne sory i dzieki

Hehe,
straszne sztywniaki tam w Człuchowie. :)

A na poważnie.
Jakby na zdjęciu była golonka w piwie np., to można próbować uzasadnić Twój
spam. Ale niestety. Nijak się to ma do tematyki grupy.
Spróbuj na pl.rec.fotografia może?
--
Another

1. Data: 2003-11-21 07:54:22

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
małego
> plusika to bardzo bym o to prosiła, wszystkim za kłopot serdeczne sory i

Czy Ty dziewczyno wstydu nie masz ?! Na wszystkie grupy dyskusyjne to
puściłaś ?!
Zdajesz sobie sprawę, że Ci każdy minus da za spam !
Tak na marginesie ładnym zwyczajem jest się podpisywać!

na przykład tak:
------
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-11-21 12:06:31

Od: "JLoaf" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Tak na marginesie ładnym zwyczajem jest się podpisywać!
>
> na przykład tak:
> ------
> Pozdrawiam smacznie
> Bakino

Jeżeli już chcemy kogoś uczyć to uczmy poprawnie ;-)). Według standardów
powinny być dwie kreseczki i spacja '-- ' bo wtedy co rozumniejsze czytniki
news mogą przy odpowiedzi automatycznie usunąć stopkę.

Jacek.

--
"To err is human; to forgive, divine - Alexander Pope"

1. Data: 2003-11-21 16:44:26

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czytniki
> news mogą przy odpowiedzi automatycznie usunąć stopkę.

Nie wiedziałam.
Dziękuję za poprawienie.
Już zmieniam.

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-11-21 18:27:35

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Nov 2003 17:44:26 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Bakino*, w
wiadomości news:<bplfda$62h$1@mex.pseinfo.pl> zawarł, co następuje:

> --

no szczerze mówiąc to Ci nie wyszło
ale to wina Outlooka, który wycina spacje na końcu wersów
zainstaluj sobienakładkę QuoteFix albo zmień czytnik
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-11-21 18:27:35

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

kolorowy lukier
Slow cooker
Dzieciaki-niejadki
Sushi