Slow cooker

1. Data: 2003-11-20 21:37:07

Temat: Slow cooker
Od: "Anita" <v...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos posiada?
Czy jest przydatny?
A jesli tak - to jaka pojemnosc jest najlepsza, automatyczny czy nie..
Za jakiekolwiek sugestie z gory bardzo dziekuje :-)
Anita

1. Data: 2003-11-21 01:40:42

Temat: Re: Slow cooker
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>A jesli tak - to jaka pojemnosc jest najlepsza, automatyczny czy nie..
>Za jakiekolwiek sugestie z gory bardzo dziekuje :-)

Ja posiadam i nawet o dziwo uzywam :-)))
Mam normalny nieautomatyczny.Taki z dwoma opcjami na low i na high.
Uzywam przewaznie do duszenia miesa.Wkladam rano surowe,wlaczam slow cooker i
na wieczor mamy gotowe,miekkie,soczyste mieso.Przychodzisz na przyklad do domu
i wita Cie zapach ugotowanego obiadu.
Co do pojemnosci to zalezy ile osob masz w rodzinie bo on powinien byc
wypelniony do trzech czwartych wysokosci.Ja w niedziele kupilam maly(ten co mam
jest duzy i jest to czasem problem bo nas sa tylko dwie osoby,chociaz zwykle
gotuje ogromna ilosc i potem zamrazam w porcjach) ale jeszcze go nie
wyprobowalam.Wazne ale to naprawde wazne jest zeby mial szczelna ,ciezka
pokrywe! Mialam taki nieduzy z plastikowa pokrywka i musialam oddac bo wszystko
sie przypalalo.Mam znajomych,ktorzy sobie zycia nie wyobrazaja bez tego:-)))
Pozdr.Dorota

1. Data: 2003-11-23 16:08:00

Od: "Anita" <v...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Lilibell555" <l...@a...com> wrote in message

> Ja posiadam i nawet o dziwo uzywam :-)))

Dzieki za informacje. Kupilam wczoraj o pojemnosci 4 Qt. Nas jest trojka,
ale to trzecie je swoje ulubione jedzenie, wiec sie do tego garnka nie
liczy.
Nie wiem czy nie jest za maly,
Moge jeszcze prosic Cie o jakis wyprobowany, ulubiony Twoj przepis
Z pozdrowieniami
Anita

Dzieciaki-niejadki
Sushi