Sushi

1. Data: 2003-11-20 15:49:44

Temat: Sushi
Od: "kanik" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
chcialem zapytac czy ma moze ktos z Was jakies przepisy na sushi.
Do tego pytanie dodatkowe: gdzie można kupic skladniki (mam na mysli surowe
ryby) do tej potrawy w Warszawie.

bede wdzieczny za odpowiedz
KK

1. Data: 2003-11-20 16:12:19

Temat: Re: Sushi
Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

kanik wrote:
> Czesc,
> chcialem zapytac czy ma moze ktos z Was jakies przepisy na sushi.

mamy i byly podawane nie raz na grupie - zajrzyj do archiwum, zanjdziesz
tam np takie posty:
http://tinylink.com/?kz8IIy3IgD
http://tinylink.com/?D2alLmqWpl
a o samym sushi warto poczytac w poscie magdy:
http://tinylink.com/?rnBX2jp0qN

> Do tego pytanie dodatkowe: gdzie można kupic skladniki (mam na mysli surowe
> ryby) do tej potrawy w Warszawie.

jesli chodzi o ryz, wasabi, nori czy marynowany imbir do przegryzania to
wszystko to znajdziesz w sklepie orientalnym na parterze galerii mokotow
z rybami jest gorzej, wiekszosc sushi-barow ma swoje zrodla, jesli
chcesz liczyc na naprawde swieza rybe, to znajdziesz taka na gieldzie w
braniszach, ale tylko w czwartki (wtedy przyjezdzaja do wawy transporty
ryb i owocow morza z hiszpanii)

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/