plyta indukcyjna i halas - czy to normalne?

1. Data: 2006-11-25 20:39:58

Temat: plyta indukcyjna i halas - czy to normalne?
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

Czy to normalne, ze plyty indukcyjne wytwarzaja dosc dziwny halas
podczas pracy (gdy jest na nich garnek)?

--
Tomasz Chmielewski

2. Data: 2006-11-27 09:48:00

Temat: Re: plyta indukcyjna i halas - czy to normalne?
Od: Franek Dolar <f...@d...usa> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Chmielewski napisał(a):
> Czy to normalne, ze plyty indukcyjne wytwarzaja dosc dziwny halas
> podczas pracy (gdy jest na nich garnek)?

masz krzywy, ew nieprzystosowany do płyty indukcyjnej garnek

f$

3. Data: 2006-11-27 10:00:07

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

Franek Dolar wrote:

> masz krzywy, ew nieprzystosowany do płyty indukcyjnej garnek

Garnki sa nowe i proste, i sa przystosowane do plyty indukcyjnej. I bzyczy.

U ciebie jest kompletna cisza, jak na zwyklej nie-indukcyjnej plytce?

--
Tomasz Chmielewski

4. Data: 2006-11-27 13:04:49

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U ciebie jest kompletna cisza, jak na zwyklej nie-indukcyjnej plytce?
U mnie słychać wentylatory wiec taie buczenie. Jak stawiam czajnik za 15zł
to strzela na początku dno ale potem spoko jest. Z garnkami z grubym dnem
jest normalnie. Ogólnie super sprawa te indukcyjne płyty, gotujesz jak na
gazie a o wiele szybciej i czyściej.

5. Data: 2006-11-28 19:08:46

Od: Dariusz <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Chmielewski wrote:
> Czy to normalne, ze plyty indukcyjne wytwarzaja dosc dziwny halas
> podczas pracy (gdy jest na nich garnek)?

u mnie tez bzycza, im wieksza moc tym bardziej, uznalem ze to normalne,
bo nie mam znajomych z plyta indukcyjna. garnki maja znaczek indukcji.

BTW potwierdzam ze na indukcji super sie gotuje :) np. woda o wiele
szybciej sie zagotowuje niz na naszej starej kuchence gazowej.

Pozdrawiam
Darek

6. Data: 2007-02-09 21:30:10

Od: "Spili" <s...@c...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

U mnie bzyczy na dwóch starych garnkach a na nowych nie :) (Miele)

> u mnie tez bzycza, im wieksza moc tym bardziej, uznalem ze to normalne, bo
> nie mam znajomych z plyta indukcyjna. garnki maja znaczek indukcji.

A propos odpowiednich naczyń.
Dostaliśmy od teściów super patelnię. Ale sie okazało, że niestety nie jest
na indukcję.
Więc żona poszła oddać tą patelnię do Auchan.

Trzeba było widzieć minę tej laski z obsługi klienta jak usłyszała od żony,
że chcemy ją zwrócić bo... patelnia nie działa :D

Pozdrawiam,
Marcin,

It has removed 1188 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

problem z kołkiem rozporowym
zagracony strych
luksfery w systemie NomoFix