problem z kołkiem rozporowym

1. Data: 2006-11-25 20:31:32

Temat: problem z kołkiem rozporowym
Od: chris^b <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzisiaj montowałem karnisze i pojawił się problem:

Wywierciłem dziurę w ścianie no i niestety za duża dziura sie zrobiła,
mimo, ze wiertło nr 6 a kołek nr 8. Musze koniecznie w tym samym miejscu
mieć kołek nr 8. Co mam teraz zrobic? Zagipsowac zabetonowac czy coś
jeszcze innego?? Chodzi mi o to abym mogl wywiercic ponownie dziure i
aby karnisz sie utrzymał.

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

chris

2. Data: 2006-11-25 21:05:22

Temat: Re: problem z kołkiem rozporowym
Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <eka975$n7f$1@news.onet.pl> chris^b
pisze, co następuje...

> Wywierciłem dziurę w ścianie no i niestety za duża dziura sie zrobiła,
> mimo, ze wiertło nr 6 a kołek nr 8. Musze koniecznie w tym samym miejscu
> mieć kołek nr 8.

Gips budowlany w dziurę. (najlepiej w otwór wcześniej zwilżyć, coby nie
pił tak dużo wody no i jeszcze wcześniej odkurzyć pył :)
Od razu wsadzić kołek, nie wkręcać wkręta. Jak gips zwiąże - wkręcić wkęt.

Ew. wersja druga - gips w dziurę. Poczekać aż zwiążę (budowlany wiąże
krótko szybko). Teraz wiertełkiem bez udaru wiercimy w już związanym, a
jeszcze nie wyschniętym gipsie. Wsadzamy kołek i wkręcamy wkręt.

pzdr, szadok
--
przy odpowiadaniu na priv usuń cyfry z mojego adresu
"To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami"

zagracony strych
luksfery w systemie NomoFix
Jak dlugo dziala nawilzacz?
poszukuje sasiada- do polowki blizniaka