płytki ceramiczne opoczno

1. Data: 2008-06-01 16:46:45

Temat: płytki ceramiczne opoczno
Od: "ciekawski" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka płytka Gres Naturale orange 29,7x59,8 - ile jest w paczce płytek?

Niestety nie mogę sprawdzić a na sieci niwidu.

2. Data: 2008-06-01 18:49:33

Temat: Re: płytki ceramiczne opoczno
Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciekawski" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> Jest taka płytka Gres Naturale orange 29,7x59,8 - ile jest w paczce
> płytek?
>
> Niestety nie mogę sprawdzić a na sieci niwidu.
Jest w menu produkty->dane techniczne->gres nieszkliwiony pozycja
"pakowanie"
http://www.opoczno.com/pakowanie/pakowanie_plytki_gr
es.pdf
--
lukasz

3. Data: 2008-06-01 19:19:57

Od: "ciekawski" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ciekawski" <d...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jest w menu produkty->dane techniczne->gres nieszkliwiony pozycja
> [...]

thx. Człek jednak ślepy. Szukałem tam, ale zawsze wskakiwał mi pdf ze
ściennymi...

4. Data: 2008-06-01 21:02:27

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

es.pdf

> thx. Człek jednak ślepy. Szukałem tam, ale zawsze wskakiwał mi pdf ze
> ściennymi...
Mają w Opocznie coś pomylone na stronie www. W zależności od wyboru:
szkliwiony/nieszkliwiony wyskakuja rozne pdf (ściany/podloga). Mamy ten gres
w domu. Na www jest chyba w dziale 'gres szkliwiony' ale ja nie wiem jaki
jest na prawde - ale najwazniejsze ze jest ok. Na koniec jedna uwaga - paki
są wg mnie dość ciężkie.
--
lukasz

5. Data: 2008-06-02 15:30:57

Od: "ciekawski" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gres w domu. Na www jest chyba w dziale 'gres szkliwiony' ale ja nie wiem
> jaki jest na prawde - ale najwazniejsze ze jest ok. Na koniec jedna

a może masz kilka płytek. Kupowałem kilka mc temu teraz układałem i
brakło... nie ma odcieniu w sklepie...

6. Data: 2008-06-02 22:07:52

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może masz kilka płytek. Kupowałem kilka mc temu teraz układałem i
> brakło... nie ma odcieniu w sklepie...

Oj,chyba cie nie poratuje, cośtam zostało ale chyba ze 2 szt, musialbym
sprawdzic w piwnicy, jakby co dam znac juz na prv zeby nie zasmiecac grupy.

--
lukasz

Ekspres do kawy
dziura w rynnie - jak zalatac?
wszystkomające roboty
zmywarka whirlpool adg 931 - oznaczenia programow?
jak wlaczyć ze szpakami