pneumokoki u 8-latki - pomozcie...

11. Data: 2006-12-18 11:44:28

Temat: Re: pneumokoki u 8-latki - pomozcie...
Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mlodzi jezdza konno i maja zajecia w stadninie - spedzaja tam calkiem
> sporo czasu. W domu tez maja non-stop kontakt ze zwierzetami (od
> jakiegos czasu mamy 3 koty).
>
> Blondi...

Sorki, próbowałam pomóc, u mnie niespodziewanie zadziałało.

A co lekarz planuje na czas po tej kuracji antybiotykowej?
Myślę, że to będzie kluczowe dla całej kuracji.

Jagoda72

12. Data: 2006-12-19 22:30:52

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
> Szlag mnie juz trafia...

"Szczepienie stanowi jedyny skuteczny środek zapobiegający infekcjom
pneumokokowym, a także zmniejszający chorobowość i umieralność w przypadku
chorób wywołanych przez paciorkowce. U większości pacjentów do wytworzenia
długotrwałej odporności wystarcza jedna dawka szczepionki."

źródło: http://www.mediweb.pl/children/wyswietl.php?id=1009

czy nie lepiej wtedy gdy jest zdrowa zaszczepić córkę?

--
Zapraszam na forum dla kobiet http://ekobieta.com/forum

13. Data: 2006-12-20 18:01:22

Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mamma napisał(a):
(...)
> źródło: http://www.mediweb.pl/children/wyswietl.php?id=1009
>

> czy nie lepiej wtedy gdy jest zdrowa zaszczepić córkę?

Cytuje ze swojego rozpoczynajacego watku:

> Na poczatku listopada,
> 3 tygodnie po zakonczeniu poprzedniej infekcji Mloda zostala
> zaszczepiona Pneumo23.

Nie bardzo wiem na co jeszcze moge ja zaszczepic...

Blondi

14. Data: 2006-12-20 20:07:09

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Dec 2006 19:01:22 +0100, blondi <m...@g...com> wrote:

> Nie bardzo wiem na co jeszcze moge ja zaszczepic...

Bo to trzeba mammę zaszczepić przeciwko czytaniu z niezrozumieniem - tylko
że jak wynika z Twoich doświadczeń, szczepionki nie zawsze są skuteczne ;)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

15. Data: 2006-12-21 22:07:36

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
mamma napisał(a):
watku:

> Na poczatku listopada,
> 3 tygodnie po zakonczeniu poprzedniej infekcji Mloda zostala
> zaszczepiona Pneumo23.

Nie bardzo wiem na co jeszcze moge ja zaszczepic...

przepraszam czytałam dużo wcześniej wątek a później szukałam o tych
pneumokokach i wyleciało już z głowy że już ją zaszczepiłaś :(
no to wspołczuję bezradności :(((

16. Data: 2006-12-21 22:09:06

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości news:op.tkvjh7zu26l578@borek...
> Bo to trzeba mammę zaszczepić przeciwko czytaniu z niezrozumieniem - tylko
> że jak wynika z Twoich doświadczeń, szczepionki nie zawsze są skuteczne ;)

na złośliwość też już wymyślili???? bo w moim przypadku to niestety
przeoczenie ze zrozumieniem nie mam problemów przeciwnie do większej ilości
naszego społeczeństwa.

pozdrawiam świątecznie

17. Data: 2006-12-22 15:34:03

Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mamma napisał(a):
> przepraszam czytałam dużo wcześniej wątek a później szukałam o tych
> pneumokokach i wyleciało już z głowy że już ją zaszczepiłaś :(
> no to wspołczuję bezradności :(((

No nic... Dzieki za proby :)

Na razie bujamy sie z laryngologiem, bo zdjecie rtg wykazalo
nieprawidlowosci w zatokach... Moze tutaj znajdziemy przyczyne ciaglego
chorowania.

Pozdrawiam swiatecznie :)

Blondi

łÉśźťúĆą
książki dla ośmiolatki (no, prawie dziewięciolatki)
gra- pomóżcie
Re: gra- pomóżcie
8 latke i komp ?