po 3 dniach...

11. Data: 2006-02-08 00:42:23

Temat: Re: po 3 dniach...
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> do

sorki OE mi się wali i wysyła co chce...:(((

--
ewa

12. Data: 2006-02-08 01:09:49

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <

> Powiedzmy sobie szczerze ... na powrót obudziłaś swoje wariactwo. Nie
> duś go więcej bo staniesz się nieszczęśliwą osobą skłonną do depresji !!!
>
> No, teraz mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć ... WITAJ W GRUPIE
> :-D

:)))))*

--
ewa

13. Data: 2006-02-08 01:10:49

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba"

> GRUPIE

> Takoż i ja
> :-)

;))))*

--
ewa

14. Data: 2006-02-09 12:12:37

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka"

> [...]
> duś go więcej bo staniesz się nieszczęśliwą osobą skłonną do depresji !!!
>
> No, teraz mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć ... WITAJ W GRUPIE

No to napęd już dostałam...mam ochote nasadzac, siac i w ogóle...doprowadzić
zapuszczoną działke do porządku...;)))
Od Rafała już załapałam bakcyla na rabatę wrzosową...jeszcze musze pomyśleć
nad miejscem, kształtem , wielkością...no i może by się przydało co by
płaska nie była?
Z tym że chyba nie jestem w stanie wybrac od niego gatunków...za ładne i za
duzo :(

Ale może by juz coś posiac w pojemniczki? Macie jakies sugestie?
A o ogóle to pewnie od Was tez mozna sporo pokupic?

--
ewa

15. Data: 2006-02-09 12:17:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Ale może by juz coś posiac w pojemniczki? Macie jakies sugestie?
> A o ogóle to pewnie od Was tez mozna sporo pokupic?

My od siebie nie kupujemy. My sępimy!!! :-))))
A co najwyżej - wymieniamy.
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2006-02-09 12:51:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Ale może by juz coś posiac w pojemniczki? Macie jakies sugestie?
> A o ogóle to pewnie od Was tez mozna sporo pokupic?

Mówienie o kupowaniu od siebie to co najmniej faux pas, wrr :(

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2006-02-09 13:40:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):
> Ale może by juz coś posiac w pojemniczki? Macie jakies sugestie?
> A o ogóle to pewnie od Was tez mozna sporo pokupic?

Mozhno zakupit ale eto drogho wyhodit.
Ruskie nas napadli?
pozdr. Jerzy

18. Data: 2006-02-10 00:07:50

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <

> Mówienie o kupowaniu od siebie to co najmniej faux pas, wrr :(

miałam na mysli osoby które prowadzą handel roślinkami, sadzonkami,
nasionami w sposób oficjalny...
np trudno abym sępiła wrzosy od Rafała , kiedy chce założyć rabatę i
potrzeba mi tego sporo, prawda? Ale w takim wypadku wybiorę zakup od niego a
nie od kogoś kogo zupełnie nie znam.

--
ewa

19. Data: 2006-02-10 00:43:59

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np trudno abym sępiła wrzosy od Rafała , kiedy chce założyć rabatę i
> potrzeba mi tego sporo, prawda? Ale w takim wypadku wybiorę zakup od

Tak krótko na grupie, a jaka rezolutna.
Eeee tam, po prostu Ewa. Ot i wszystko.
:-)
Pozdrawiam pogodnie