po hemisekcji!

1. Data: 2007-09-07 11:16:25

Temat: po hemisekcji!
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
po hemisekcji dolnej 6 mam dośc mocno rozchwianą korone reszty zęba. czy po
wygojeniu rany korona sie ustabilizuje?? poza tym odczuwam dosc silny bol po
zabiegu. czy dlugo trwa gojenie takiej rany?? mam juz tego serdecznie dosc i
nie wiem czy usunac reszte tego zeba w cholere i darowac juz sobie zrobienie
po tym wszytkim nadbudowy na zebie??

pzdr

MK

2. Data: 2007-09-07 11:20:56

Temat: Re: po hemisekcji!
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "komorowa" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> serdecznie dosc i nie wiem czy usunac reszte tego zeba w cholere i darowac
> juz sobie zrobienie po tym wszytkim nadbudowy na zebie??
zapomnialam dodac, ze hemisekcja przeprowadzana byla wlacznie z osteotomią.

Maciej Kot. Sztuka leczenia kolorem
staw udowy?
prosba o tlumaczenie
leki p/zakrzepowe a iniekcje