po polsku?? ale co?

1. Data: 2005-02-25 17:39:20

Temat: po polsku?? ale co?
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok mam zaproszenie na cooooking party :) problem w tym ze bierze w nim
udzial kilki obcokrajowcow i z zalozenia potrawy maja byc "po polsku".
Ale co?
pewnie to bylo juz walkowane tu ale..
chodzi o to zeby bylo:
polskie
latwe
szybkie
nie drogie
(i zeby nie bylo pierogami ruskimi:P)
a :) no i zeby dalo sie transportowac :)
i by dalo sie tym wykarmic sredniej wielkosci impreze

Lamia_

1. Data: 2005-02-25 17:47:03

Temat: Re: po polsku?? ale co?
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

lamia_ wrote:
> [...]
> (i zeby nie bylo pierogami ruskimi:P)
> a :) no i zeby dalo sie transportowac :)
> i by dalo sie tym wykarmic sredniej wielkosci impreze

Sledzie ;PP I racuchy ;) Bigos i schabowe. Kluski slaskie i roladki
wolowe (a nie, mialo byc szybko). Nalesniki z twarogiem na slodko. Ale
misie chce nalesnikow, chyba musze wyprodukowac troche twarogu.

Kot, swiezo wzbogacony o robota kuchennego, wszystko przez Margole...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-25 17:49:41

Od: "Maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polska potrawa - kalafior gotowany polany zrumienioną bułeczką-to całkowicie
polski wynalazek .

1. Data: 2005-02-25 18:03:17

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia_ napisał(a):
> ok mam zaproszenie na cooooking party :) problem w tym ze bierze w nim
> udzial kilki obcokrajowcow i z zalozenia potrawy maja byc "po polsku".
> [...]
kasza gryczana ze skwarkami kwasne mleko...
leniwe polane maselkiem i posypane cukrem...
wiejski chleb + swojski smalec ogorki kiszone sol z wieliczki...
kaszanka z cebulka...
babka ziemniaczana...
bigos...
grochowka zurek kapusniak...
pasztet + cwikla...
Mars

1. Data: 2005-02-25 18:10:47

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

o jeszcze kluski z jakims sosem np. kopytka z sosem grzybowym...
albo kotleciki ziemniaczne z takim sosem...
barszcz z krokietami albo pasztecikami...
ale przemysl te grochowke - latwo sie transportuje jest pozywna i
wykarmisz ja pulk wojska...
Mars

1. Data: 2005-02-25 18:12:27

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

o jeszcze kluski z jakims sosem np. kopytka z sosem grzybowym...
albo kotleciki ziemniaczne z takim sosem...
barszcz z krokietami albo pasztecikami...
ale przemysl te grochowke - latwo sie transportuje jest pozywna i
wykarmisz nia pulk wojska...
Mars

1. Data: 2005-02-25 21:58:33

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kot, swiezo wzbogacony o robota kuchennego, wszystko przez Margole...

Jeszcze mnie będziesz po rękach całować ;)

Margola

1. Data: 2005-02-25 23:59:00

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cvnnsc$flm$1@news.onet.pl>,
"lamia_" <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> (i zeby nie bylo pierogami ruskimi:P)
> a :) no i zeby dalo sie transportowac :)
> i by dalo sie tym wykarmic sredniej wielkosci impreze

Polskie. Arcypolskie! Łatwe.
Szybkie. Niedrogie. etc. etc. Krokiety z naleśników z farszem.

Władysławe

1. Data: 2005-02-26 08:47:44

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk wrote:
> Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze mnie będziesz po rękach całować ;)

Mozliwe, ze nawet po pietach ;)) (o ile porzadnie wymyjesz)

Kot i koktajl jablkowo-banananowy. A na obiad dzis placek "po wegiersku" ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-28 14:46:08

Od: "Marek W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Polska potrawa - kalafior gotowany polany zrumienioną bułeczką-to
całkowicie
> polski wynalazek .

Wszystko z bułką tartą jest ala poloneze...nie tylko kalafior...

Marek

drozdze suszone
mieszanki do wypieku chleba w Szczecinie
Ice Tea
fasolowa chcica, cd - co teraz? ;-)
Mieszanki do chleba i mąka żytnia w Poznaniu